خبرنگاران 600 میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان ولیعصر(عج) اراک خریداری شد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، اراک - خبرنگاران - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: 600 میلیارد ریال تجهیزات ساختمانی برای تکمیل طرح بیمارستان درحال ساخت ولیعصر(عج) اراک خریدار شد.

خبرنگاران 600 میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان ولیعصر(عج) اراک خریداری شد

دکترسعیدرضا سلطانی روز شنبه در گفت و گو با وبلاگ نت مالزی اضافه نمود: این تجهیزات شامل آسانسور، چیلرهای برج خنک نماینده، کنسول گاز طبی، تجهیزات آشپزخانه، پمپ خنک نماینده و کف پوش است.

وی گفت: فرایند کُند ساخت و ساز در این مجموعه باعث شد بر اساس دستور وزارت بهداشت، پیگیری ویژه ای در دستور کار قرار گیرد و در مقطعی از زمان قطع همکاری با پیمانکار مطرح شد و با مهلت 2 ماهه به پیمانکار، فقط 10 درصد پیشرفت فیزیکی در طرح رخ داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اکنون درحال تحویل کارگاه ساخت و ساز بیمارستان هستیم و قطع همکاری با پیمانکار و انتخاب پیمانکار واجد شرایط در دستور کار است تا فرایند کار با سرعت ادامه یابد.

دکتر سلطانی اضافه نمود: 2 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل بیمارستان درحال ساخت حضرت ولی عصر (عج) اراک احتیاج است و این طرح تا به امروز 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ساخت بیمارستان ولیعصر(عج) اراک سال 87 شروع شد و اکنون با گذشت بیش از 10 سال تکمیل این طرح عظیم ملی مطالبه جدی مردم و مسئولان است.

ساخت بیمارستان ولیعصر (عج) اراک با 500 تخت بستری در 13 طبقه با ظرفیت مطلوب درمان برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی غرب کشور سال 87 شروع شده است.

16 واحد بیمارستانی استان مرکزی با مدیریت دولتی، سه بیمارستان با راهبری حوزه مدیریت درمان تامین اجتماعی و سه بیمارستان خصوصی در اراک و ساوه ارایه خدمت دارند.

698 پزشک عمومی، 485 پزشک متخصص و فوق تخصص و یک هزار و 726 کارشناس رشته های مختلف پیراپزشکی و مامایی در استان مرکزی فعالیت می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 600 میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان ولیعصر(عج) اراک خریداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 600 میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان ولیعصر(عج) اراک خریداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید