درخواست مهم پلیس از خسارت دیدگانِ روزهای اخیر ، اگر در اغتشاشات خسارت مادی و اقتصادی دیدید به پلیس مراجعه کنید ، اعلام آدرس و محل مراجعه!

به گزارش وبلاگ نت مالزی، پلیس مرکز خاطرنشان کرد: افرادی که در اغتشاشات اخیر خسارات دیده اند به مرکز پلیس پیشگیری مراجعه نمایند.

درخواست مهم پلیس از خسارت دیدگانِ روزهای اخیر ، اگر در اغتشاشات خسارت مادی و اقتصادی دیدید به پلیس مراجعه کنید ، اعلام آدرس و محل مراجعه!

به گزارش وبلاگ نت مالزی، مرکز اطلاع رسانی پلیس مرکز اظهار داشت: در پی حوادث اخیر که دشمنان همه کوشش خود را به کار بستند تا به خیال خام خود اتحاد، انسجام و یکپارچگی کشورمان را به مخاطره بیاندازند و آشوب و التهاب و ناامنی را در کشور ایجاد نمایند و با اجیر کردن عناصری که در حقیقت دشمن ملت بزرگ ایران هستند کوشش کردند که ناامنی را در کشور نهادینه نمایند و اتفاقاتی را رقم زدند که به بعضی از شهروندان خسارت های مادی و اقتصادی وارد شد. لذا پلیس به منظور دفاع از حقوق شهروندان اعلام می دارد شهروندان گرانقدر که در حوادث اخیر متحمل خسارت های مادی و اقتصادی شدند برای برآورد و جبران خسارت به مقر پلیس پیشگیری مرکز واقع در میدان انقلاب مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "درخواست مهم پلیس از خسارت دیدگانِ روزهای اخیر ، اگر در اغتشاشات خسارت مادی و اقتصادی دیدید به پلیس مراجعه کنید ، اعلام آدرس و محل مراجعه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مهم پلیس از خسارت دیدگانِ روزهای اخیر ، اگر در اغتشاشات خسارت مادی و اقتصادی دیدید به پلیس مراجعه کنید ، اعلام آدرس و محل مراجعه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید