نسل جوان و آینده داری در حال ورود به عرصه کشتی هستند

به گزارش وبلاگ نت مالزی، کمیل قاسمی یکی از آزادکاران اسبق تیم ملی کشتی ایران که افتخارات بزرگی را در عرصه دنیا و المپیک کسب نموده در مورد رقابت های قهرمانی کشتی به خبرنگاران گفت: من با حضور در سالن مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی گرگان برگزار گردید، شاهد مبارزات خوبی از سوی کشتی گیران جوان بودم که واقعاً جای امیدواری است.

نسل جوان و آینده داری در حال ورود به عرصه کشتی هستند

وی اضافه کرد: مطمئناً حضور و درخشش این مدعیان تازه وارد و نسبتاً گمنام، نشان دهنده این است که نسل قبلی کشتی ما در حال جوان شدن است و ما بزودی شاهد ورود کشتی گیران تازه نفس و آینده داری در تیم ملی بزرگسالان خواهیم بود.

دارنده مدال طلا و نقره بازی های المپیک ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب و مثبت در حال حاضر کوشش و انگیزه بالای کشتی گیران رده نوجوانان و جوانان برای رسیدن به رده بزرگسالان با همان کیفیت و توانایی مطلوب است. مطمئناً ما می توانیم با ادامه این فرایند بزودی نفرات خوب را در رده بزرگسالان داشته باشیم که جایگاه خود را در میادین داخلی و بین المللی تثبیت نموده اند.

قاسمی با اشاره به اینکه پیشرفت این جوانان نویددهنده روزهای خوبی در کشتی ایران است ادامه داد: مطمئناً با جذب و حمایت این جوانان آینده دار و بعلاوه سرمایه گذاری صحیح و برطرف نواقص این مدعیان تازه نفس، می توان شاهد درخشش و تاخت و تاز آنها در رقابت های دنیای بزرگسالان باشیم و در نهایت نتایج خوبی بگیریم.

ملی پوش اسبق سنگین وزن تیم ملی کشتی ایران در سرانجام به اجرای دقیق چرخه انتخابی تیم ملی از سوی کادر فنی تاکید نمود و گفت: می توان به نتایج اجرای صحیح و عدالت محور چرخه انتخابی امیدوار بود. البته کادر فنی هم باید به همان صورت که وعده دادند، مصوبات چرخه انتخابی را اجرایی نمایند. طبیعتاً با اجرای دقیق چرخه انتخابی حق هیچ کشتی گیری هم تضییع نخواهد شد.

به گزارش وبلاگ نت مالزی، کمیل قاسمی یکی از پیروز ترین کشتی گیران ایران و دنیا محسوب می گردد که علاوه بر عنوان تنها سنگین وزن طلایی ایران در المپیک، عناوین مختلف قهرمانی و نایب قهرمانی در آسیا و دنیا را نیز در کارنامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نسل جوان و آینده داری در حال ورود به عرصه کشتی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسل جوان و آینده داری در حال ورود به عرصه کشتی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید