زندگی ام با دیدن گیگز و مالدینی عوض شد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، وحید شمسایی درباره احتمال تیمداری استقلال و پرسپولیس در فوتسال و بدهی های زیاد این دو باشگاه گفت: در حال حاضر استقلال و پرسپولیس خودشان از بی پولی می نالند؛ چطور بخواهند یک رشته دیگر را هم داشته باشند؟ اسم دو باشگاه عظیم است و باید عظیم به فوتسال ورود نمایند. شما نگاه کنید مارک ویلموتس به ایران آمد، پولش را گرفت و رفت و اتفاقی هم نیفتاد. همه می دانیم صندلی فوتبال با سایر رشته ها فرق دارد ولی شرایط طوری است که در فوتبال ساحلی، فوتسال و یا فوتسال بانوان می توانیم خدمت کنیم و در صدر آسیا باشیم.

زندگی ام با دیدن گیگز و مالدینی عوض شد

وی ادامه داد: شنیده ام آقای خسوس کاندلاس می خواهد به تیم ملی فوتسال ایران اضافه گردد. اول پرونده های قبلی را درست کنیم و بعد به این موارد ورود داشته باشیم. آمدن آدم های عظیم به فوتبال و فوتسال ما نعمت است ولی آیا می توانیم شرایط را برای آنها فراهم کنیم یا فقط برای باری به هر جهت بودن این کار را می کنیم؟

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتسال همچنین با بیان اینکه علاقه دارد دوباره فوتسال بازی کند، توضیح داد: زندگی و عشق درونی ام ورزش کردن است. در سفری که چند سال پیش برای انجام یک بازی نمادین به لبنان داشتم، رایان گیگز و پائولو مالدینی هم حضور داشتند. وقتی بدن آماده آنها را در رختکن دیدم، زندگی ام عوض شد. الان اگر 100 ساله هم بشوم باید مراقب بدنم باشم. تیم پیشکسوتان آث میلان هم یک سال به ایران آمد و با تیم پیشکسوتان پرسپولیس بازی کرد در حالی که بازیکنان ما اضافه وزن داشتند.

شمسایی همچنین ضمن حمایت از تیم ملی فوتسال بانوان و اعتراض آنها به عدم دریافت پاداش هایشان تاکید نمود که مدیران فعلی فدراسیون، صندلی خود را مدیون این افتخارآفرینی ها هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "زندگی ام با دیدن گیگز و مالدینی عوض شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی ام با دیدن گیگز و مالدینی عوض شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید