دومین مرحله توزیع غذا و دسر رایگان بین کادر درمانی یزد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، خبرنگاران/یزد مدیر یکی از مجموعه های گردشگری یزد از مرحله دوم توزیع دسر و غذای رایگان بین کادر درمانی بیمارستان شهید صدوقی یزد خبر داد.

دومین مرحله توزیع غذا و دسر رایگان بین کادر درمانی یزد

مهدی وکیل السادات در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ نت مالزی از مرحله دوم توزیع غذا بین کادر درمان بیمارستان شهید صدوقی یزد خبر داد و اظهار کرد: این مجموعه گردشگری با اولویت قرار دادن مسئولیت اجتماعی خود در شرایط بحران، مرحله دوم توزیع غذای رایگان بین کادر درمانی بیمارستان شهید صدوقی یزد به عنوان یکی از مراکز درمانی مقابله با کرونا در استان را انجام داد.

وی با بیان این که نوع دوستی و همدردی با کادر درمان به عنوان اولین مبارزان با بیماری کرونا راه حل مشارکت در این مسئولیت همگانی است، گفت: سعی کردیم با تنوع بخشی در توزیع غذاها به کادر درمان این درمان اقدام کنیم، البته فعالان اقتصادی هم می توانند در این مسئولیت اجتماعی مشارکت کنند.

این فعال گردشگری یزد با تاکید بر این که اقدامات هر چند کوچک می تواند موجب شادی آفرینی و ایجاد انگیزه در بین کادر درمانی شود، گفت: این افراد باید بدانند که همه مردم به زحمات آن ها واقف بوده و به آن ها اهمیت می دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دومین مرحله توزیع غذا و دسر رایگان بین کادر درمانی یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین مرحله توزیع غذا و دسر رایگان بین کادر درمانی یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید