راهکارهای سفر مقرون به صرفه ، هوشمندانه و کم خرج سفر کنید !!

به گزارش وبلاگ نت مالزی، اگر از آن دسته از آدم هایی هستید که همواره پولی برای سفر کنار می گذارید و سفر جزو برنامه منظم زندگی شماست، باید راهکارهایی را فرا بگیرید تا علاوه بر این که با خرید مقرون به صرفه قیمت در هزینه هایتان صرفه جویی می کنید، ترفندهای سفر مقرون به صرفه را به کار ببندید تا با مسائل ناشی از بی توجهی به خصوص در هواپیما و فرودگاه ها رو به رو نشوید و سفر مقرون به صرفهی داشته باشید. برای آن که یک مسافر باهوش باشید، کافیست با خبرنگاران همراه شوید و راهکارهای سفر مقرون به صرفه را بیاموزید. درضمن می توانید مقالات راهنمای سفر مقرون به صرفه | سفر با جیب خالی، از رویا تا واقعیت و ترفندهایی برای سفر مقرون به صرفه | چگونه سفر کم هزینه سفر داشته باشم؟ را نیز که در همین زمینه هستند، مطالعه کنید.

راهکارهای سفر مقرون به صرفه ، هوشمندانه و کم خرج سفر کنید !!

عضو باشگاه مشتریان ارائه دهندگان خدمات سفر شوید!!

یکی از ترفندهای سفر مقرون به صرفه این است که وقتی از سایت یک شرکت خدمات مسافرتی، یک ایرلاین یا رزرواسیون آنلاین هتل خرید می کنید، اگر عضویت در آن ها اجباری هم نیست، خودتان دست به کار شوید و در باشگاه مشتریان وبسایت مذکور ثبت نام کنید. وقتی ایمیل یا تلفن شما در سیستم این شرکت ها ثبت می گردد، از آفرها و تورها و خدمات مقرون به صرفه قیمت و بعلاوه جشنواره های آن ها آگاه می شوید و با تخفیف های ویژه ای می توانید سفر کنید. بعضی از شرکت ها با ثبت اطلاعات سفرهای شما در قبال اندازه مشخصی از خرید به شما هدایای رایگان ارزشمندی می دهند. مثلا ایرلاین ها با اندازه کیلومتر مشخصی پرواز به شما یک پرواز رایگان هدیه می دهند و می توانید سفری را که قرار بود زمینی بروید، با بلیط رایگان هواپیما جایگزین کنید.

تاریخچه جست و جو را قبل از خرید کردن از وبسایت مورد نظرتان پاک کنید!!

وبسایت های خرید بلیط هواپیمایی به سادگی آن چه شما تصور می کنید و صرفا واسطه خرید شما نیستند. ابزارهای هوشمند متصل به این وبسایت ها نتیجه تمام جست و جوها و تعداد دفعات مراجعه شما به یک وبسایت را بصورت کاملا بررسی شده در اختیار این وبسایت ها قرار می دهد. مثلا اگر روزانه پرواز تهران به آنکارا را چک کنید و در پی رزرو بلیط باشید، وبسایت مورد نظر متوجه خواهد شد که قطعا نیازمند این بلیط هستید و در تاریخ های نزدیک به پروازتان حاضرید حتی چند دلار بیشتر بابت آن بپردازید. پاک کردن تاریخچه مرورگر، این اطلاعات را از دسترس نرم افزارهای بررسیکننده دور می نماید و به شما در خرید پرواز مقرون به صرفه قیمت هواپیما یاری شایانی می نماید.

شارژر یدک داشته باشید

از مهم ترین راهکارهای سفر مقرون به صرفه، همراه داشتن شارژر یدک می باشد. تماس تلفنی با مادرتان برای آنکه به او خبر رسیدنتان را بدهید، پست گذاشتن از سفرتان در اینستاگرام و استفاده از نقشه ها و مسیریاب ها سریعا شارژ گوشی و دیگر وسایل الکترونیکی شما را تمام می نماید. اگر می خواهید که مادرتان نگران تلفن خاموش شما نگردد، یک پاوربانک همراه داشته باشید.

اتوماتیک همراه داشته باشید!

اگر در خطوط بین المللی هوایی پرواز می کنید، همراه داشتن اتوماتیک را از قلم نیاندازید. در بعضی پروازها شما مجبور به پر کردن فرم های مختلف می شوید و ممکن است پرسنل هواپیما یا فرودگاه مقصدتان چندان سخاوتمند نباشد. این یکی از ترفندهای سفر مقرون به صرفه است که هرکسی به آن توجه نمی نماید.

جای بیشتری بگیرید!

چند نفری سفر می کنید و چینش پرواز شما به شکلی است که یک صندلی اضافه تر از تعداد شما دارد؟؟ از راهکارهای سفر مقرون به صرفه در این نوع سفرها این است که صندلی خالی را بین خودتان بیندازید!! احتمال این که کسی یک صندلی خالی در وسط هواپیما را رزرو کند، بسیار کم است و آن صندلی بدون پرداخت هیچ هزینه ای نصیب شما خواهد شد. اگر هم کسی آن صندلی را رزرو کند، می توانید جایتان را با او عوض کنید. احتمال خیلی کمی وجود دارد که یک فرد تنها جابجایی بین چند صندلی را قبول نکند.

بستن چمدان را بیاموزید!

تقریبا می توان گفت که تمامی خطوط هوایی جهان در قبال اضافه بار از شما جریمه می گیرند. بنابراین بخشی از وسایلتان را با یاری نرم افزارها یا فیلم های آموزشی در کیف دستی خود بچینید تا مجبور به پرداخت هزینه اضافه بار نشوید. برای این منطور به مقاله ترفندهایی برای بستن چمدان مراجعه کنید.

منبع: همگردی

به "راهکارهای سفر مقرون به صرفه ، هوشمندانه و کم خرج سفر کنید !!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای سفر مقرون به صرفه ، هوشمندانه و کم خرج سفر کنید !!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید