معرفی هتل 4 ستاره مرکیور سنترو کلوسئو در رم

به گزارش وبلاگ نت مالزی، هتل مرکیور سنترو کلوسئو رم | Hotel Mercure Roma Centro Colosseo

اگر دیدن جاذبه های تاریخی و بناهای رومی مخصوصاً کلوسئوم برای شما در اولویت قرار گرفته است، می توانید این هتل 4 ستاره را برای اقامت انتخاب کنید. هتل مرکیور سنترو کلوسئو رم Hotel Mercure Roma Centro Colosseo در مرکز شهر رم و در محله ریون مونتی قرار گرفته است. بنای کلوسئوم تنها 5 دقیقه تا این هتل پیاده روی دارد. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل مرکیور سنترو کلوسئو رم را مرور کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره مرکیور سنترو کلوسئو در رم

خدمات رفاهی هتل مرکیور سنترو کلوسئو رم

کارکنان هتل به زبان های فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. از بابت اینترنت باید گفت که در تمام اتاق ها و فضای عمومی اینترنت وای فای رایگان در دسترستان است. پارکینگ خصوصی نیز بدون احتیاج به رزرو در خود هتل وجود دارد. پس اگر ماشین کرایه نموده اید، نگران جای پارک در نزدیکی هتل نباشید. ضمناًً خدمات تاکسی رایگان در اختیار شما مهمانان قرار می گیرد. ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه جداگانه برایتان فراهم می گردد.

ورود به هتل مرکیور سنترو کلوسئو رم از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان مهربان میز پذیرش شبانه روزی در خدمت شما خواهند بود و امکاناتی از قبیل ورود و خروج سریع، انبار چمدان، صندوق امانات، میز راهنمای گردشگری و فروشگاهی کوچک را برایتان فراهم می آورند.

ورود حیوانات خانگی به این هتل آزاد است و وجود آسانسور، نگهبانی، نظافت روزانه اتاق ها در دسترس شما خواهد بود. اگر احتیاج به شستشوی لباس یا اتو دارید، با پرداخت هزینه ای آن را به کارکنان هتل بسپارید. تلویزیون، روزنامه و چای و قهوه در لابی وجود داشته و به جز یک اتاق دیدار، فضای کنفرانسی با متراژ 45 متر مربع در اختیارتان قرار داده می گردد. همچنین استفاده از خدمات فکس و فتوکپی نیز با پرداخت هزینه آن امکان پذیر است. برای مهمانان کم توان یا ناتوان ویلچر در نظر گرفته شده است.

امکانات تفریحی هتل مرکیور سنترو کلوسئو رم

تراس زیبایی با طراحی عالی و نمایی رو به بنای کلوسئوم در پشت بام هتل قرار گرفته است. استخر روباز هتل د راین فضا می باشد که می توانید در کنار آن از آفتاب گرم بارسلونا لذت ببرید و از نوشیدنی های سرد کافه کنار استخر سفارش دهید. کتابخانه فضای آرامش بخشی را برای مطالعه دارد.

رستوران هتل

با پرداخت هزینه صبحانه هر صبح می توانید انواع مختلفی از صبحانه های میدترانه ای و گرم را سفارش دهید. خدمات پذیرایی در اتاق ها نیز تنها در ساعات مشخصی امکان پذیر می باشد. سالن غذاخوری گلادیاتور دوم Il Gladiatore تنها صبحانه و غذاهای سبک را سرو می نماید.

امکانات اتاق های هتل

160 اتاق هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت وای فای رایگان، میز مطالعه و مبلمان، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، گاوصندوق دیجیتالی، تلفن و دستگاه چای و قهوه ساز است و فضایی برای افراد غیر سیگاری در اتاق ها در نظر گرفته شده است. ترکیبی از وان حمام و دوش، سشوار و وسایل بهداشتی-آرایشی رایگان در حمام خصوصی اتاق ها گذاشته شده است. پرده های ضخیم از ورود نورهای مزاحم در طول روز به درون اتاق جلوگیری می نمایند و نظافت اتاق ها هر روز رایگان انجام می پذیرد. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل مرکیور سنترو کلوسئو رم می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت وبلاگ نت مالزی بزنید.

انواع اتاق های هتل مرکیور سنترو کلوسئو رم

  • اتاق سوپریر دبل: 19 مترمربع مساحت و یک تخت دو نفره کینگ به همراه نمایی از خیابان دارد.
  • اتاق سوپریر دبل کلوسئوم: این اتاق مخصوص، 19 مترمربع مساحت، یک تخت دو نفره به همراه نمایی از خیابان دارد.
  • سوپریر دبل: 15 مترمربع مساحت و نمایی از شهر را ارئه می دهد.
  • اتاق سوپریر سینگل: این اتاق سینگل، 19 مترمربع متراژ، یک تخت یک نفره به همراه نمایی از خیابان دارد.
  • اتاق پریویلیج دبل: دارای یک تخت مبلی و یک تخت دو نفره بوده و متراژ آن، 22 مترمربع می باشد. در حمام آن، دوش قرار گرفته است.
  • اتاق استاندارد دوقلو: 10 مترمربع مساحت، دو تخت یک نفره به همراه دوش در حمام دارد.
  • اتاق سوپریر دوقلو: نمایی رو به خیابان، 10 مترمربع مساحت و دو تخت یک نفره دارد.
  • اتاق پریویلیج دبل: 25 مترمربع متراژ، یک تخت دو نفره و یک تخت مبلی به همراه نمایی رو به خیابان دارد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر رم

ویرانه های رومی دوموس آریا تنها 100 متر از این هتل 4 ستاره فاصله دارد. برای رفتن و بازدید از بنای کلوسئوم تنها 5 دقیقه پیاده روی خواهید داشت. چرا که این بنا در فصله 500 متری هتل قرار گرفته است. ایستگاه متروی آن نیز در 600 متری شما قرار گرفته است. بیمارستان سن جیووانی تا شما 7 دقیقه پیاده روی دارد منتها اگر تاکسی بگیرید 4 دقیقه ای به آن می رسید. جاذبه های فراوان دیگری همچون تاق کنستانتین، سانتا پراسید، خیابان خرید ساکرا به همراه ایستگاه متروی منزونی و ویتوریو امانوئل در فاصله 700 متری این هتل قرار گرفته اند که با 10 دقیقه پیاده روی قابل دسترسی خواهند بود.

  • رومن فوروم: 1.1 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 9 دقیقه راه خواهد بود. اگر این راستا را پیاده بروید، 17 دقیقه ای به آنجا می رسید. اتوبوس نیز شما را 20 دقیقه ای تا نزدیکی این بنای 3 هزار ساله می رساند.
  • فواره های تروی: 1.7 کیلومتر دورتر بوده که با ماشین تقریبا 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با اتوبوس بروید، طی این راستا 14 دقیقه طول می کشد. پیاده نیز حدود 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • سن فرانچسکو ا ریپا: این کلیسا، 2.1 کیلومتر تا هتل فاصله داشته که ماشین 10 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا با مترو خط 3 بروید، طی این راستا 17 دقیقه طول می کشد. پیاده نیز حدود 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • پیازا دی اسپانیا: این جاذبه تا محل اقامت شما، 2.2 کیلومتر فاصله دارد. اگر تاکسی بگیرید، 14 دقیقه و اگر اتوبوس خط 51 را سوار شوید، 17 دقیقه راه خواهد بود. پیاده هم نزدیک به 35 دقیقه طی این راستا طول می کشد.
  • کمپو دی فیوری: 2.2 کیلومتر است که با ماشین تقریبا 13 دقیقه راه خواهد بود. اگر بخواهید تا آنجا قدم بزنید حدود 32 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس طی این راستا 13 دقیقه طول می کشد.
  • میدان ناوونا: این میدان معروف و دیدنی، تا هتل 2.3 کیلومتر فاصله داشته و می توانید با تاکسی 15 دقیقه ای به آنجا برسید. طی کردن این راستا پیاده 35 دقیقه و با اتوبوس خط 87، حدود 15 دقیقه طول می کشد.
  • قلعه سنت آنجلو: 3 کیلومتر فاصله دارد. با ماشین تقریبا 16 دقیقه راه خواهد بود. ابتدای سوار اتوبوس شماره 87 شده و پس از طی راستای پیاده در مدت زمان 25 دقیقه به این محل می رسید.
  • باسیلیکای سنت پیتر: 3.8 کیلومتر دورتر می باشد. با ماشین تقریبا 20 دقیقه راه خواهد بود. با مترو تندرو در مدت 30 دقیقه به این کلیسا می رسید.
  • موزه های واتیکان: 4.1 کیلومتر فاصله تا هتل دارد. تاکسی 20 دقیقه ای شما را به این محل می رساند. اگر هم با مترو بروید حدود نیم ساعت در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سیامپیو- جی. بی. پاستین: 12.7 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با تاکسی 36 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.
  • فرودگاه لئوناردو داوینچی: 23 کیلومتر دورتر است و از فرودگاه با تاکسی 35 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل مرکیور سنترو کلوسئو رم

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 00184 رم آر ام، 144، خیابان لابیکانا

Via Labicana, 144, 00184 Roma RM, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت

به "معرفی هتل 4 ستاره مرکیور سنترو کلوسئو در رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره مرکیور سنترو کلوسئو در رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید