سامان قدوس: دلیلی برای تردید وجود ندارد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، بله، ما در شرایط و موقعیت بدی قرار داریم اما هنوز بازی های زیادی را باید انجام دهیم.اگر مثل بازی با نانت ظاهر شویم می توانیم به پیروزی برسیم و مسئله ای نخواهد بود.

سامان قدوس: دلیلی برای تردید وجود ندارد

به گزارش وبلاگ نت مالزی ، سایت 11 آمینوا فرانسه در مطلبی با عنوان سامان قدوس میان ناامیدی و خوشحالی نوشت: پس از هفتمین شکست امی ین در بازی با نانت، سامان قدوس که در این نبرد تاثیرگذاری لازم را نداشت همچنان معتقد به بهترشدن شرایط تیمش در آینده است.او از کارکرد تیمی امی ین خوشحال است و می گوید این مسئله در آینده به نفع این تیم خواهد بود.

سامان قدوس، ملی پوش ایرانی در این رابطه گفت: تیم امی ین مقابل نانت خوب بازی کرد و دلیلی برای تردید وجود ندارد.

او که با وجود هفتمین شکست امی ین در 11 بازی فصل جاری لوشامپیونه فرانسه به دنبال پوشاندن نتایج ضعیف با مثبت اندیشی است ادامه داد:پس از این شکست ما خوشحال نیستیم اما از نوع بازی مان رضایت داریم.در واقع ما پیروز نشدیم و اگر همین روند بازی را ادامه دهیم در بازی آینده و البته بازی های پس از آن به پیروزی می رسیم.

قدوس درباره عدم امیدواری به امی ین با توجه به قرار دریافت در منطقه خطر جدول رده بندی لوشامپیونه فرانسه گفت:بله، ما در شرایط و موقعیت بدی قرار داریم اما هنوز بازی های زیادی را باید انجام دهیم.اگر مثل بازی با نانت ظاهر شویم می توانیم به پیروزی برسیم و مسئله ای نخواهد بود.یک نگرش مثبت می تواند روی عملکردمان در زمین تاثیر بگذارد و زمینه فاجعه سریع را کاهش می دهد.

تیم امی ین با 10 امتیاز در رده هجدهم جدول 20 تیمی لوشامپیونه فرانسه واقع شده است.

بعد از باخت به نانت سایت 11 آمینوا فرانسه که به پوشش اخبار و بررسی تیم فوتبال امی ین اختصاص دارد نمره فنی متوسط 4 از 10 را به بازی 79 دقیقه ای قدوس اختصاص داد و درباره اش نوشت: قدوس که نامزد مهاجم سال فوتبال سوئد شده در خط حمله امی ین مقابل نانت نهاده شد به نظر می رسید بازیکن کلیدی تیمش باشد اما توسط خط دفاعی حریف مهار شد. قدوس هرگز فرصتی برای گلزنی نداشت وسرانجام نیز با رافائل تعویض شد که سرعت قابل توجهی از خود بروز نداد.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "سامان قدوس: دلیلی برای تردید وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامان قدوس: دلیلی برای تردید وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید