غلظت آلاینده های هوا در استان همدان زیاد می گردد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت:با توجه به پایداری شرایط هوا غلظت آلاینده ها در شهر های بزرگ و صنعتی استان از فردا افزایش می یابد.

غلظت آلاینده های هوا در استان همدان زیاد می گردد

وبلاگ نت مالزی همدان- سیدمحسن موسوی گفت: تا هفته آینده، سامانه بارشی فعالی وارد استان همدان نمی گردد و بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان همدان در 24 ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری و همراه با افزایش غلظت آلاینده ها و وزش ملایم باد پیش بینی می گردد.

او گفت:به علت وارونگی ضعیف هوا، مقدار آلاینده های جوی در 2 روز آینده در بعضی از نقاط صنعتی و شهری استان همدان افزایش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت:دمای هوا نسبت به چند روز گذشته کاهش داشته است و کمینه دمای هوا در سه روز آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد و در بعضی از نقاط به 11 درجه سانتیگراد زیر صفر می رسد.

موسوی گفت: در 24 ساعت گذشته ملایر با 6 درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و بهار با 15 درجه سانتیگراد زیر صفرکمترین دمای استان را داشته است.

او گفت: بیشینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 2 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دمای هوای این شهر نیز 13 درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

منبع ایرنا

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "غلظت آلاینده های هوا در استان همدان زیاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلظت آلاینده های هوا در استان همدان زیاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید