غیبت هیدوس و دوساری در ترکیب اصلی السد مقابل پرسپولیس، تمرکز فریرا روی کارهای ترکیبی و شوت از راه دور

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تمرینات تیم فوتبال السد قطر شنبه شب در استادیوم خانگی این تیم دنبال شد و شاگردان فریرا شوت از راه دور را در دستور کار داشتند.

غیبت هیدوس و دوساری در ترکیب اصلی السد مقابل پرسپولیس، تمرکز فریرا روی کارهای ترکیبی و شوت از راه دور

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تمرین شب گذشته تیم فوتبال السد به برنامه های ویژه تاکتیکی خصوصا کارهای ترکیبی با حضور عناصر هجومی این تیم اختصاص داشت. فریرا سرمربی السد در بخش پایانی این تمرین شوت به دروازه از زاویه های مختلف را در برنامه شاگردانش قرار داد.

پرس شدید بازیکنان حریف از دیگر برنامه های مورد نظر سرمربی السد بود که در تمرین این تیم با جدیت دنبال شد و احتمالا یکی از برنامه های دردسرساز میزبان بازی سه شنبه شب مقابل پرسپولیس به شمار می رود.

تمامی بازیکنان السد در تمرین شنبه شب حضور فعال داشتند با این وجود حسن الهیدوس و سعد الدوساری هنوز به وضعیت ایده آل خود نرسیده اند و احتمالا نمی توانند به عنوان 11 بازیکن اصلی در ترکیب السد مقابل پرسپولیس حضور داشته باشند. با این وجود گفته می گردد احتمال حضور هیدوس در نیمه دوم بسیار زیاد است، بازیکنی که در بازی مقابل استقلال هم برای نماینده فوتبال ایران خطرساز ظاهر گردیده بود.

تمرین اصلی السد یکشنبه شب در استادیوم جاسم بن حمد دوحه برگزار می گردد و فریرا برنامه های تاکتیکی اصلی خودش را در این تمرین مرور خواهد نمود.

دیدار رفت السد و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 18:30 روز سه شنبه هفته جاری در قطر برگزار می گردد. بازی برگشت دو تیم اول آبان در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "غیبت هیدوس و دوساری در ترکیب اصلی السد مقابل پرسپولیس، تمرکز فریرا روی کارهای ترکیبی و شوت از راه دور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت هیدوس و دوساری در ترکیب اصلی السد مقابل پرسپولیس، تمرکز فریرا روی کارهای ترکیبی و شوت از راه دور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید