لیگ برتر فوتبال، دیدار استقلال با یک طرفدار آبی!

به گزارش وبلاگ نت مالزی، با برگزاری بازی معوقه ملاقات تیم های فوتبال طرفدار تهران و استقلال، پرونده هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بسته خواهد شد.

لیگ برتر فوتبال، دیدار استقلال با یک طرفدار آبی!

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تیم های فوتبال طرفدار و استقلال در دیداری معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 17 امروز (آدینه) در استادیوم انقلاب کرج به مصاف هم می فرایند، رقابتی که قرار بود مانند دیدارهای هفته شانزدهم در زمان معین شده قبلی برگزار گردد، اما ابتلای 17 بازیکن تیم فوتبال استقلال به ویروس کرونا زمان آن را به تعویق انداخت. استقلال در شرایطی تمرینات خود را از شنبه شروع کرد که تعدادی از نفراتش را در اختیار نداشت. جعفر سلمانی خیلی دیر به تمرینات اضافه شد، سعید مهری به علت سرماخوردگی در تمرینات شرکت نکرد، سیاوش یزدانی و عارف آقاسی در اردوی تیم ملی بودند و گابریله پین مربی آبی پوشان نیز قرار بود شب گذشته وارد ایران گردد. نفراتی مثل بابک مرادی و محمدرضا آزادی نیز از جمع آبی پوشان جدا شده اند.

استقلال با وجود اینکه یک بازی کمتر از سایر تیم های مدعی دارد، اما به لطف تفاضل گل و رأی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره پفراینده بازیکن گابنی گل گهر سیرجان در صدر جدول قرار گرفته است. شاگردان فرهاد مجیدی سال جاری عزم شان را برای قهرمانی جزم نموده اند. آنها قصد دارند با شکست طرفدار هم به صدرنشینی شان ادامه دهند و هم فاصله امتیازی شان با پرسپولیس را حفظ نمایند. آبی پوشان در نیم فصل اول، برترین خطوط دفاعی و حمله لیگ را در اختیار داشتند و هنوز شکستی در پفراینده شان ثبت نشده است. با توجه به اینکه این تیم هنوز در نقل وانتقالات بازیکنی جذب ننموده است، باید دید می توانند به مانند نیم فصل دوم به کسب نتایج خوب خود ادامه دهند یا خیر.

طرفدار در اولین سال حضورش در لیگ برتر تا اینجای کار با 14 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفته است. رضا عنایتی سرمربی طرفدار که سابقه سال ها حضور در استقلال را دارد از آمار آبی پوشان و هم بازی سابقش یعنی فرهاد مجیدی تمجید کرد، اما مدعی شد که تیمش می خواهد امروز کار بزرگی انجام دهد و بازیکنانش در پی سه امتیاز بازی با استقلال هستند. بازی در استادیوم انقلاب کرج شاید مزیتی برای آنها باشد تا از این فرصت برای ضربه زدن به استقلال استفاده نمایند. عنایتی می خواهد هم به شرایط تیمش در لیگ سر و سامان بدهد و هم انتقام شکست دور رفت را از مجیدی بگیرد. قطعاً همین دو انگیزه برای ارائه برترین نمایش مقابل استقلال کفایت می نماید.

علاوه بر عنایتی که سابقه حضور در استقلال را دارد، بعضی بازیکنان طرفدار نظیر داریوش شجاعیان، بابک مرادی، محمد قاضی و ... در استقلال بازی نموده اند. مدیرعامل باشگاه طرفدار (بهرام امیری) هم سال ها در کسوت معاونت باشگاه استقلال کار نموده است. به طور حتم، مصاف استقلالی های سابق با این تیم می تواند صحنه های جذابی در انقلاب کرج رقم بزند.

نتایج بازی های هفته شانزدهم به توضیح زیر رقم خورد:

مس رفسنجان 3 - سپاهان یک

پرسپولیس یک - فولاد خوزستان صفر

ذوب آهن صفر - صنعت نفت آبادان یک

آلومینیوم اراک 2 - پدیده مشهد 2

نفت مسجدسلیمان یک - پیکان 2

تراکتور تبریز صفر - گل گهر سیرجان صفر

فجرسپاسی شیراز یک - نساجی مازندران یک

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر فوتبال، دیدار استقلال با یک طرفدار آبی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، دیدار استقلال با یک طرفدار آبی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید