مارک زاکربرگ به دشمنانش اعلام جنگ می نماید ، فیسبوک آرایش حمله گرفت

به گزارش وبلاگ نت مالزی، به نظر می رسد به زودی فیسبوک وارد آرایش حمله خواهد شد و ضد مخالفان و دشمنانش سپر دفاعی را بلند می نماید. این دقیقا محتوایی است که از جدیدترین سخنان مارک زاکربرگ برداشت می گردد.

مارک زاکربرگ به دشمنانش اعلام جنگ می نماید ، فیسبوک آرایش حمله گرفت

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مارک زاکربرگ؛ مؤسس و مدیر عامل فیسبوک تصمیم دارد از این پس رفتارهایی بسیار سرسختانه تر در برابر مخالفان خود در پیش بگیرد.

مارک زاکربرگ در نشست جدید مدیران ارشد فیسبوک گفت: احتمالا به زودی رویکرد جدید ما باعث ایجاد آشفتگی بی نظیری در رده های بالای فیسبوک می گردد.

مارک زاکربرگ تاکید نمود که از این پس تبدیل به یک مدیر اجرایی تهاجمی خواهد شد؛ زیرا این شرکت دریک جنگ تمام عیار قرار گرفته است. مدیرعامل 34 ساله فیسبوک اظهار داشت که مدیران فیسبوک باید با سرعت رشد همگام باشند چرا که در حال حاضر به اندازه کافی با این سرعت رشد همراه نیستند و زمان برای پیشرفت سریعتر یک گزینه کلیدی است.

فیسبوک از هفته گذشته آماج حمله شده است. گزارشی که شریل سندبرگ و مارک زاکربرگ را درگیر یک ماجرای بی سابقه نموده است. در این گزارش اشاره شده که این دو در خصوص فعلیت های سیاسی ترول های روسی در زمان انتخابات بی توجه بوده اند. زاکربرگ و سندبرگ چندین بار این مدعا را رده نموده اند.

منبع: انتخاب

به "مارک زاکربرگ به دشمنانش اعلام جنگ می نماید ، فیسبوک آرایش حمله گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارک زاکربرگ به دشمنانش اعلام جنگ می نماید ، فیسبوک آرایش حمله گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید