محبوس شدن 10 نفر در آتش سوزی یک ساختمان

به گزارش وبلاگ نت مالزی، رئیس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی البرز گفت: اتصال برق و آتش سوزی در یک واحد مسکونی، 9 نفر را راهی بیمارستان کرد.

محبوس شدن 10 نفر در آتش سوزی یک ساختمان

مهرداد بابایی در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ نت مالزی اضافه نمود: به دنبال وقوع حادثه آتش سوزی در یک واحد مسکونی در منطقه شاهین ویلای کرج و اعلام حادثه به اورژانس115 البرز ، 4 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی اضافه نمود: این حادثه بر اثر اتصال برق در سیم کشی ساختمان رخ داد که استنشاق دود حاصل از آتش سوزی 10 نفر را دچار مشکل تنفسی کرد.

بابایی اضافه نمود: ضمن اطفای حریق توسط عوامل آتش نشانی، بیماران این حادثه که 3 نفر آقا و 7 نفر خانم بودند نیز از خدمات درمانی پیش بیمارستانی اورژانس برخوردار شده و 9 نفر از ایشان به منظور ادامه درمان توسط 4 دستگاه آمبولانس اعزامی به مراکز درمانی شهید رجایی ، کوثر و البرز منتقل شدند.

این مسئول اظهار داشت: بیماران انتقالی خانم هایی در سنین 28 ، 32 ، 34 و 36 ساله و آقا در سنین 25 و 28 ساله و دو کودک دختر 6 و 10 ساله و یک کودک پسر 3 ساله بودند، یک خانم 66 ساله نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شده و نیازی به انتقال به مرکز درمانی نداشت.

وی ادامه داد:خوشبختانه هیچ یک از آنان دچار سوختگی نشده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محبوس شدن 10 نفر در آتش سوزی یک ساختمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوس شدن 10 نفر در آتش سوزی یک ساختمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید