محکومیت 2 میلیاردی قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در البرز

به گزارش وبلاگ نت مالزی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در این استان به پرداخت 2 میلیارد و 85 میلیونی ریال محکوم شد.

محکومیت 2 میلیاردی قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در البرز

به گزارش وبلاگ نت مالزی آنلاین به نقل از ایرنا، علی اکبر مختاری دوشنبه 5 اسفند گفت: در پی گزارش اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر شناسایی یک مکان دپو و عرضه خارج از شبکه لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

وی اضافه کرد: شعبه هفتم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز استان البرز با بررسی و اخذ نظرات کارشناسی از دستگاه های مربوط و با عنایت به آخرین دفاعیات متهم، حکم به ضبط محموله مکشوفه صادر و متهم به پرداخت 2 میلیارد و 85 میلیون و 127 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود از جریمه سه میلیاردی قاچاقچی سوخت خبر داد و گفت: مأموران پلیس شهرستان اشتهارد درگشت روزانه خود ضمن بازرسی و توقیف خودروی تانکر مقدار 26 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

مختاری اضافه کرد با رسیدگی به پرونده در شعب تعزیرات حکومتی کرج، با توجه به مستندات موجود در پرونده، متخلف علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه و پرداخت سه میلیارد و 963 میلیون و 300 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت و ضبط سوخت مکشوفه محکوم شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "محکومیت 2 میلیاردی قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محکومیت 2 میلیاردی قاچاقچی لوازم آرایشی و بهداشتی در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید