نجاتی به مدال نرسید و پنجم شد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، علیرضا نجاتی به عنوان پنجم وزن 63 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا رسید.

نجاتی به مدال نرسید و پنجم شد

ملاقات های رده بندی و فینال اوزان 63، 67، 82 و 97 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است که علیرضا نجاتی به عنوان پنجم وزن 63 کیلوگرم رسید.

بر همین اساس در وزن 63 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 5 بر صفر احمت اویار از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 عبدالمحمد پاپی از آلمان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد سیوبانوف دارند مدال طلای دنیا از مولداوی گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نجاتی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1 مغلوب لری ابولادزه دارنده مدال نقره دنیا از گرجستان شد و به ملاقات رده بندی رفت. وی در این ملاقات مقابل تیو از چین 4 بر یک مغلوب گردید و به عنوان پنجمی رسید.

محمدرضا گرایی برای مدال طلای وزن 67 کیلوگرم کوشش خواهد نمود و محمدهادی ساروی نیز در ملاقات رده بندی وزن 97 کیلوگرم حضور دارد. پژمان پشتام در وزن 82 کیلوگرم از دور رقابت ها کنار رفت.

در رقابت های 2 وزن سوم کشتی فرنگی قهرمانی دنیا امین میرزازاده به ملاقات فینال وزن 130 کیلوگرم رسید و مهدی محسن نژاد حذف شد.

وبلاگ نت مالزی ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نجاتی به مدال نرسید و پنجم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجاتی به مدال نرسید و پنجم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید