پایتخت برای بارش برف و باران آماده است؟

به گزارش وبلاگ نت مالزی، رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با اشاره به آمادگی کامل مدیریت شهری در صورت وقوع شدید بارش برف و باران در پایتخت گفت: مشارکت شهروندان در پاکسازی معابر ضرورت دارد.

پایتخت برای بارش برف و باران آماده است؟

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نت مالزی، ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران، درباره بارش باران در پایتخت و آمادگی مدیریت شهری گفت: کارنامه مدیریت شهری طی سه سال گذشته نشان می دهد آینده نگری در برنامه های اجرایی شهرداری پایتخت دیده شده است.

وی گفت: علیرغم بارندگی ها در سال گذشته و شروع آن در امسال آب گرفتگی و مسائل عبور و مرور و سد معبر بسیار اندک بوده و یا وجود نداشته است.

خداکرمی از آمادگی 100 درصدی مدیریت شهری جهت مقابله با مسائل ناشی از بارش های شدید برف و باران گفت: اعضا شورا نظارت های لازم در همه مناطق پایتخت در این زمینه دارند و برای روز های برفی نیز پایتخت آماده است.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: بارش های شدید برف ممکن است تبعاتی به همراه داشته باشد که همه باید نسبت به آن مسؤولیت پذیر باشیم به عنوان مثال پاکسازی معابر کوچک جلوی منازل و یا مغازه ها از جمله اقدامات مشارکتی است که شهروندان می توانند انجام دهند.

وی به لزوم همکاری مردم و شهروندان با شهرداری تهران در اداره شهر در روز های برفی و بارانی گفت: انداختن زباله در جهت عبور آب سبب انسداد کانال ها می گردد بنابر این از شهروندان درخواست داریم که به هیچ عنوان زباله های خود را در جوی های آب رها نکنند.

وی گفت: معابر عظیم پایتخت را شهرداری همزمان با بارش برف و باران پاکسازی می نماید، ولی برای معابر کوچک همکاری مردم لازم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پایتخت برای بارش برف و باران آماده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایتخت برای بارش برف و باران آماده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید