پیغام نور استارتاپ تخصصی مراقبت و سالمندی برگزار می نماید

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تهران- خبرنگاران- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیغام نور از برگزاری نخستین رویداد تخصصی استارتاپی با موضوع مراقبت و سالمندی در خرداد ماه امسال خبرداد.

پیغام نور استارتاپ تخصصی مراقبت و سالمندی برگزار می نماید

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه پیغام نور، محمد علی کریمی در این خصوص گفت: نخستین رویداد تخصصی استارتاپی با موضوع مراقبت و سالمندی به همت سازمان نظام پرستاری ایران، با مشارکت دانشگاه پیغام نور و ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین همکاری زیست بوم فراوری محتوای دیجیتال ابر زندگی برگزار می گردد.

رئیس شورای سیاست گذاری استارتاپ های دانشگاه پیغام نور اضافه کرد: سالمندی فعال، پویا، پیروز، آنالیز وضعیت سلامت سالمندان، ورزش و تحرک سالمندان، آسایشگاه های مراقبت از سالمندان، خدمات در منزل، سالمند، مدیریت و مراقبت، ارتقاء سلامت، آموزش و تبعیت از رژیم دارویی، غذایی، ورزشی و توانبخشی سالمندان از جمله محور های این استارتاپ به شمار می رود.

کریمی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد استارتاپی، فراوری و طراحی وب سایت، نرم افزار، بازی های رایانه ای، اپلیکیشن و سامانه های هوشمند با رویکرد مراقبت و سالمندی است.

وی با بیان این که مهلت ثبت و ارسال ایده های استارتاپی تا 10 خردادماه امسال است، گفت: علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت های www.abrezendegi.ir و www.info.ir مراجعه نمایند.

یادآور می گردد؛ این استارتاپ 23 و 24 خرداد ماه امسال در سازمان مرکزی دانشگاه پیغام نور برگزار می گردد.

دانام**9484**1601**

منبع: ایرنا

به "پیغام نور استارتاپ تخصصی مراقبت و سالمندی برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام نور استارتاپ تخصصی مراقبت و سالمندی برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید