یوبی سافت می خواهد سری اسپلینتر سل را هم به زعم خود مدرن کند

به گزارش وبلاگ نت مالزی، شعبه تورنتو شرکت یوبی سافت که وظیفه توسعه بازی اسپلینتر سل تازه را بر عهده دارد، می خواهد بازیکنان تازهی را به این مجموعه بازی قدیمی جذب کند و در عین حال مطمئن گردد که به هسته اصلی بازی های قبلی وفادار بماند و هواداران سم فیشر را خرسند کند.

یوبی سافت می خواهد سری اسپلینتر سل را هم به زعم خود مدرن کند

ایستوان تاجنای (Istvan Tajnay)، مدیر یوبی سافت تورنتو، در یک مصاحبه رسمی درباره چگونگی وظیفه سنگین بازگردانی سری بازی اسپلینتر سل به وسیله این استودیو صحبت نموده است. او گفت که برای راهنمایی جهت آینده این سری بازی آمیزه ای از هیجان، غرور و مسؤولیت را احساس می نماید. او بیان نمود: ما می دانیم که چقدر هواداران از ما انتظار دارند که این مجموعه را امروزی کنیم، در حالی که کاملا مطمئن شویم که ماهیت اصلی آن را از دست ندهیم؛ ما می خواهیم مطمئن شویم که هواداران اسپلینتر سل واقعا عاشق آن شوند.

تاجنای بیان نمود که بازی قبل از اینکه او یک توسعه دهنده بازی گردد، اولین بازی اسپلینتر سل برای او بسیار تأثیرگذار بود، به ویژه به این خاطر که تمرکز روی المان های مخفی کاری چقدر سازش ناپذیر بود و اینکه چگونه مخفی کاری را در یک بازی ویدیویی بازتعریف کرد. اما چگونه این کار را باید برای برای بازیکنان تازه انجام داد؟ با توجه به بیانیه اولیه یوبی سافت تورنتو در هنگام معرفی اسپلینتر سل تازه، هنوز زمان زیادی برای پاسخ به این سؤال وجود دارد.

تاجنای در پایان گفت: وقتی بحث پروژه های آینده به زبان می آید، من از استودیو می خواهم که برند اسپلینتر سل را زنده نمایند. برای اینکه واقعا مخاطب اصلی خود را که بسیار تشنه یک بازی اسپلینتر سل تازه هستند، راضی نمایند و بعلاوه با توسعه افق سری آن را برای مخاطبان تازهی هم به ارمغان بیاورند. من آینده روشنی را برای مجموعه بازی اسپلینتر سل می بینم.

این مصاحبه رسمی به شکل غیرمستقیمی همانند یک آگهی جذب نیرو برای یوبی سافت تورنتو هم به شمار میرود. یوبی سافت تورنتو در این مصاحبه بیان نموده که در پی متقاضیانی در موقعیت های شغلی فرق دارد و میخواهد در 5 سال آینده این استودیو را توسعه دهد. در حالی که یوبی سافت تورنتو در حال حاضر هر دو بازی Far Cry 6 و Watch Dogs: Legion را به سرعت منتشر نموده است، باید انتظار بیشتری از آن داشته باشیم و ببینیم آن ها در آینده با آزمون بزرگی که در پیش روی آن ها قرار گرفته است چه خواهند کرد و سرنوشت پروژه بازسازی اسپلینتر سل چه خواهد شد.

منبع: GamesRadar

منبع: دیجیکالا مگ

به "یوبی سافت می خواهد سری اسپلینتر سل را هم به زعم خود مدرن کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوبی سافت می خواهد سری اسپلینتر سل را هم به زعم خود مدرن کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید