بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

اکستریم تی ایکس ال ، اکستریم TXL مدیران خودرو معرفی گردید؛ آنالیز تخصصی

اکستریم تی ایکس ال / اکستریم TXL محصول نو شرکت مدیران خودرو که یکی از محصولات شرکت اکسید است، رسما رونمایی شد. این خودرو، محصولی از شرکت چری به عنوان صاحب برند اکسید است و بنابر اعلام این شرکت از بهمن ماه سال جاری قرار است به بازار بیاید.

18 آبان 1402

ترمیم و نصب 10هزار علائم ترافیکی در منطقه17

شهردار منطقه17 از بازسازی و نصب بیش از 10هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در امسال اطلاع داد.

18 اسفند 1401

پیشنهاد برای سفرهای یک روزه در آخرین روزهای تابستان

کم کم به آخر روزهای تابستانِ گرم اما دلنشین می رسیم و به فصل پاییز، فصلی پر از زیبایی نزدیک می شویم. اگر هنوز برای رفتن به سفر برنامه ای ندارید با خبرنگاران همراه باشید برای پیشنهاد سفرهای یک روزه و سفری تابستانی...

19 دی 1401

ماموریت احتمالی ناسا برای بررسی غول یخی و قمر آن

ایسنا: ناسا در فهرست ماموریت های آینده خود، بررسی سیاره نپتون و یکی از قمرهای آن را نیز در نظر دارد اما مسائل بسیاری بر سر راه این ماموریت قرار دارند.

5 دی 1401

خشکی به تختی رسید!

حمیدرضا حسین پور اظهار کرد: با وجود این که در حال بازسازی مجموعه ورزشی تختی و زمین چمن آن هستیم متاسفانه به علت خشک شدن چاه مجموعه، تختی دچار بی آبی شده و مسائل زیادی را برای ادامه بازسازی ایجاد نموده است.

13 آذر 1401

اطلاعات سری گلکسی S23 سامسونگ لو رفت؛ مشخصات فنی، رنگبندی و زمان عرضه

گجت نیوز نوشت: در این مطلب به مرور مجموعه اطلاعات لو رفته از سری مورد انتظار گلکسی S23 سامسونگ شامل مشخصات، رنگ بندی و زمان عرضه می پردازیم.

18 مهر 1401

ستون کنستانتین کجاست؟

استانبول از آن دست شهرهایی است که حکومت های بی شماری به خود دیده است. همین موضوع سبب شکل گیری آثار متعددی در این شهر شده. در این میان، نام ستون کنستانتین شاید کمتر به گوش تان خورده است؛ اما این موضوع از اهمیت این اثر تاریخی نمی کاهد. با ما باشید و از این...

3 مهر 1401

خانه تاریخی داروغه ، معماری نمونه قاجاری

با گشت و گذار در کوچه پس کوچه های مشهد و به ویژه در بافت های قدیمی تر شهر، ساختمان ها و بناهای قدیمی و تاریخی کم کم در مقابلتان پدیدار می شوند. خانه تاریخی داروغه یکی از این جاذبه های تاریخی است که خبرنگاران تماشا آن را به شما پیشنهاد می نماید.

12 مرداد 1401

احداث و بهسازی شبکه های هدایت و جمع آوری آب های سطحی منطقه13

شهردارمنطقه 13 با اشاره به بیش از هفت هزار متر نهرسازی در سال گذشته از تداوم اجرای این طرح در سال جاری با هدف جلوگیری از مسائل احتمالی ناشی از بارندگی خبر داد.

30 خرداد 1401

سیاه ترین فروردین تهران

رکورد 10 ساله آلودگی هوای تهران در نخستین ماه سال شکسته شد. با وجود اینکه فروردین به طور سنتی پاک ترین ماه هر سال به شمار می آید و معمولا بیشترین تعداد روزهای پاک در این ماه ثبت می گردد، اما سال جاری تعداد روزهای آلوده در این ماه با افزایشی کم سابقه روبه...

26 خرداد 1401

درخواست زارع پور از نمایندگان مجلس برای بودجه 1401

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور امروز در مراسم افتتاح پروژه های شرکت مخابرات ایران نگاه دولت سیزدهم را به فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک فناوری راهبردی، یک نگاه فرصت ساز و ایجابی دانست که می تواند فرصتی برای ارتقای کارآمدی نظام اداری و تحول...

23 فروردین 1401

برج رادیویی جرزی؛ بارویی نظامی که هتل شد

برج نظامی جرزی، که از طریق نازی ها در جنگ جهانی دوم ساخته شد، اکنون کاربری توریستی پیدا کرده است.

9 اسفند 1400

ایمنی تئاتر شهر چقدر است؟

ساختمان تئاترشهر این روزها دچار بی اهمیتی شده است. این پرسش که چقدر این ساختمان ایمن است این روزها بسیار مطرح است. با خبرنگاران همراه باشید.

8 اسفند 1400

تهاتر املاک و مستغلات وزارت راه با پروژه های مسکن و راه سازی

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مذاکرات و توافقات صورت گرفته با پاکستان، قرقیزستان. ترکمنستان و جمهوری آذربایجان بر دیپلماسی حمل ونقل برای توسعه روابط با همسایگان تأکید کرد و گفت: در دو ماه گذشته شرایط ترانزیت در کشور متحول شده است.

17 بهمن 1400

ژَرف دره تودرا جورج در مراکش

شاید کشور مراکش به عنوان یک مقصد گردشگری چندان شناخته شده و محبوب نباشد، اما از نظر بسیاری از جهانگرد ها و گردشگرانی که به این منطقه سفر کرده اند، در زمره محبوبترین و دیدنی ترین مقاصد گردشگری جهان قرار گرفته است. در این مقاله با یکی از جاذیه های طبیعی...

7 بهمن 1400

یوبی سافت می خواهد سری اسپلینتر سل را هم به زعم خود مدرن کند

شعبه تورنتو شرکت یوبی سافت که وظیفه توسعه بازی اسپلینتر سل تازه را بر عهده دارد، می خواهد بازیکنان تازهی را به این مجموعه بازی قدیمی جذب کند و در عین حال مطمئن گردد که به هسته اصلی بازی های قبلی وفادار بماند و هواداران سم فیشر را خرسند کند.

6 بهمن 1400

موافقت برای اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار جهت کاهش تنش آب شرب استان

خبرگزاری خبرنگاران-در ملاقات محمد ترکمانه، مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان پیرامون همکاری بنیاد برکت در راستای طرح های اشتغال زا و محرومیت زدایی در استان خوزستان و شهرستان کارون گفتگو شد.

23 دی 1400

زیان های سوء تغذیه (قسمت دوم)

بد خوری به معنای استفاده نابه جا از غذاها یا جایگزینی غیرلازم و زیان آور غذاهاست.

26 آبان 1400

مروری بر آثار بانوی کارگردان که اولین زن دریافت کننده اسکار است در تلویزیون

تهران (پانا) - برنامه تلویزیونی نردبان با حضور هادی بهروز مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی درخت گردو از شبکه مستند پخش می گردد.

11 آبان 1400

شیر نو به میدان حر آمد

مجسمه شیر نو میدان حر در مراسمی با حضور برزین ضرغامی، رییس سازمان زیباسازی شهر تهران و حجت نظری، عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر تهران رونمایی شد.

7 مرداد 1400
تعداد: (31)