خشکی به تختی رسید!

به گزارش وبلاگ نت مالزی، حمیدرضا حسین پور اظهار کرد: با وجود این که در حال بازسازی مجموعه ورزشی تختی و زمین چمن آن هستیم متاسفانه به علت خشک شدن چاه مجموعه، تختی دچار بی آبی شده و مسائل زیادی را برای ادامه بازسازی ایجاد نموده است.

خشکی به تختی رسید!

وی گفت: این مجموعه دارای دو چاه آب است که یک چاه آن کاملا خشک شده و آب چاه دوم آن نیز برای استفاده کاملا کاهش پیدا نموده و در حال خشک شدن است.

مدیر مجموعه ورزشی تختی پیرامون این پرسش که بی آبی تختی آیا تاثیری در روند ادامه بازسازی مجموعه و بعلاوه کاشت زمین چمن آن دارد یا خیر؟ اضافه نمود: به هر صورت این مشکل برای ادامه روند بازسازی تختی بی تاثیر نیست، به ویژه برای کاشت زمین چمن احتیاج به آب داریم و این مشکل روند بازسازی را به تاخیر می اندازد. البته کاشت زمین چمن اواخر بهمن صورت می گیرد که امیدوارم تا آن موقع مشکل بی آبی تختی مرتفع گردد.

حسین پور اضافه نمود: این مجموعه 113 هکتار دارد که 40 هکتار آن فضای سبز است اگر آب نباشد متاسفانه دچار خشکسالی خواهد شد، البته برای برطرف این مشکل و گرفتن مجوز برای حفر چاه تازه در تختی با مدیر کل استاندار تهران و مدیر کل آب امور استان نشست هایی داشتیم که امیدوارم زودتر به نتیجه برسد تا مجوز حفر چاه تازه را دریافت کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه اندازه اعتبار برای حفر چاه تازه در تختی احتیاج است؟ اعلام نمود: هزینه کندن و نصب هر حلقه چاه در این مجموعه چیزی حدود یک میلیارد تومان اعتبار احتیاج دارد، هر چند هماهنگی های لازم در این زمینه اجرا شده تا مانع خشکسالی تختی شویم، اما این که چه زمانی کار انجام گردد هنوز تعیین نیست.

مدیر مجموعه ورزشی تختی در انتها پیرامون این پرسش که آیا تصور می کنید با این شرایط زمین چمن تختی به فصل تازه رقابت های لیگ برتر فوتبال برسد یا خیر؟ گفت: کوشش ما این است که اواخر بهمن کاشت زمین چمن تختی را شروع کنیم تا در فصل تازه شاهد برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال باشیم، هر چند این مساله هم بستگی به شرایط چاه آب تختی دارد تا روند بازسازی با سرعت بیشتری صورت بگیرد.

منبع: فرارو

به "خشکی به تختی رسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خشکی به تختی رسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید