68 تن گوشت فاسد در ری معدوم شد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، رییس اداره دامپزشکی شهرستان ری از معدوم سازی 68 تن گوشت قرمز فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان خبر داد.

68 تن گوشت فاسد در ری معدوم شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ نت مالزی، عبدالحسین محبی روز چهارشنبه گفت: این میزان فرآورده دامی فاسد که شامل گوشت گوسفندی و گوساله بود از یک سردخانه غیرمجاز کشف شد و پس از انجام آزمایش های مختلف، فاسد بودن آن تایید و معدوم سازی شد.

وی با اشاره به اینکه غیر بهداشتی بودن گوشت های کشف شده با نمونه گیری و آزمایش های دقیق علمی از طریق اداره دامپزشکی شهرستان ری تشخیص داده شد، اظهار داشت: معدوم سازی با حکم دستگاه قضائی بوده است.

محبی ادامه داد: بازرسان اداره دامپزشکی ری در راستای تأمین بهداشت و سلامت فرآورده های دامی به صورت مستمر عملکرد مراکز عرضه و توزیع گوشت قرمز و سفید شهرستان را پایش و نظارت های لازم را در خصوص تاریخ مصرف و سالم بودن گوشت انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه بخش مهمی از ارتقای سلامت و بهداشت جامعه با تأمین فرآورده های دامی و لبنی سالم تحقق می یابد، افزود: کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده های خام دامی در همه مراحل تولید و استحصال، حمل و نقل و عرضه در دستور کار دامپزشکی شهرستان ری واقع شده است.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "68 تن گوشت فاسد در ری معدوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "68 تن گوشت فاسد در ری معدوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید