بسکتبال

سرپرستی سروقامتان همدان به فرشید گل محمدی رسید

خبرنگاران/همدان فرشید گل محمدی که سابقه و تجربه همکاری با تیم های مختلف ورزشی را دارد به عنوان سرپرست تیم والیبال دسته اولی سروقامتان همدان منصوب شد.

23 دی 1400

خانه ستارگان NBA ؛ پادشاهان در قصر!

مهر: در بین افراد مشهور و ثروتمند، ورزشکاران به علت قرادادهایی که می بندند و تیم هایی که در آن بازی می نمایند بیشتر از بقیه خانه های خود را عوض می نمایند. در این بین خانه ستاره های لیگ بسکتبال آمریکا در سال 2011 جذابیت های زیادی دارد.

13 مرداد 1400

لبرون جیمز برنده نبرد دیدنی برابر کوین دورانت

به گزارش خبرنگاران، تیم های بسکتبال کلیولند کاوالیرز و اوکلاهما سیتی ثاندر بامداد امروز آدینه در ادامه دیدارهای NBA به مصاف هم رفتند که در پایان تیم با حساب 104 بر 100 پیروز شد تا هفدهمین برد فصل را در قبال 7 شکست ثبت کند. این نهمین شکست اوکلاهما بود. تیم ثاندر...

18 اردیبهشت 1399

کوین دورانت 48 امتیاز گرفت، فزونی مدعیان قهرمانی

به گزارش خبرنگاران، رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز چهارشنبه ادامه یافت که در یکی از دیدارهای برگزار شده تیم اوکلاهما سیتی ثاندرز در زمین یوتا جاز با حساب 112 بر 101 نتیجه را واگذار کرد. این نتیجه در شرایطی رقم خورد که کوین دورانت ستاره تیم اوکلاهما...

17 اردیبهشت 1399

بازنشستگی ابدی شماره 9 ، تونی پارکر جاودانه شد

در جریان ملاقات سن آنتونیو اسپرز و ممفیس گریزلیز در چارچوب رقابت های NBA، تونی پارکر از دنیای ورزش خداحافظی کرد و پیراهن شمار 9 او در تالار افتخارهای سن آنتونیو بایگانی شد.

14 دی 1398

معرفی حریفان آسیای تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران

حریفان تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران در مسابقات کاپ آسیا تعیین شدند.

4 تیر 1398

سجاد مشایخی: تمام توانمان را می گذاریم تا جهانی شویم

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: تمام کوشش ما برای کسب سهمیه جام جهانی چین است.

9 دی 1397