شروع اردوی آسیایی بعد از برگزاری مرحله دوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، در انتها دومین مرحله از چرخه انتخابی شروع خواهد شد.

شروع اردوی آسیایی بعد از برگزاری مرحله دوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، بعد از برگزاری مسابقات قهرمان کشوری در گرگان که مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در سال 2022 بود، مرحله دوم چرخه تحت عنوان انتخابی جام تختی از امروز (10 اسفند) در تهران شروع خواهد شد.

این مسابقات که تا 13 اسفند به طول می انجامد، در سالن ورزشی فتح دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات برگزار می گردد و کشتی گیرانی که به هر علتی نتوانستند از مسابقات قهرمان کشوری، سهمیه حضور در جام تختی را به دست آورند، با حضور در انتخابی جام تختی می توانند شانس شرکت در این رقابت را به دست آورند؛ البته کشتی گیرانی که به علت عدم ادامه مسابقه بعد از شکست در قهرمان کشوری، با تنبیه انضباطی روبرو شدند، قادر به حضور در انتخابی جام تختی نیستند.

در خاتمه مسابقات کشتی آزاد انتخابی جام تختی، دور تازه تمرینات تیم ملی از روز شنبه هفته آینده زیر نظر پژمان درستکار و کادرش در کمپ تیم های ملی شروع خواهد شد.

این اولین اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خواهد بود. رویدادی که اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت در مغولستان برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شروع اردوی آسیایی بعد از برگزاری مرحله دوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی آسیایی بعد از برگزاری مرحله دوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید