ادعای جالب حقیقی: 10 سال دیگر زمان دارم

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تا اینجا تجربه های زیادی کسب کردم و توانستم در جام جهانی و جام ملت ها بازی کنم. به چیزی که در ذهنم بود به طور کامل نرسیدم اما 10 سال دیگر زمان دارم و تلاش می کنم به چیزی که در ذهنم هست برسم.

ادعای جالب حقیقی: 10 سال دیگر زمان دارم

تا چند هفته دیگر با یک تیم توافق می کنم

علیرضا حقیقی دروزاه بان سابق تیم ملی و پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خود می گوید:فعلا مشغول رفع مصدومیت پا هستم و خداراشکر 80 تا 90 درصد بهبود پیدا کرده ام. فکر می کنم تا چند هفته آینده با یک تیم به توافق برسم و قراردادم را نهایی کنم. در این مدت، نزدیک به یک دهه حضور در اروپا، به یک سری از اهدافی که داشتم رسیدم اما حقیقتا آن چیزی که ما در مورد فوتبال اروپا فکر می کنیم با آن چیزی که در واقعیت وجود دارد کاملا متفاوت است. مهم ترین نکته پاسپورت ایرانی ماست و اینکه از کشوری در آسیا وارد اروپا می شویم. شرایط سیاسی کشورمان زیاد خوب نیست و این باعث لطمه زدن می شود چون فوتبال فقط یک ورزش نیست. تیم ها به همه این نکته ها دقت و توجه دارند. موضوع دوم که شاید خیلی ساده به نظر بیاید قانون کپی رایت پیراهن است. تیم های اروپایی بازیکن ژاپنی یا کره ای می خرند تا با فروش چندین هزار یا حتی میلیون از پیراهن بتوانند درآمد یکسال باشگاه را به دست بیاورند. این موضوع در رابطه با باشگاه های خیلی بزرگ صدق می کند. اکثر لیگ های اروپا قانونی به نام Limited player دارند یعنی تعداد محدودی بازیکن غیر اروپایی می توانند داشته باشند و ترجیح می دهند به بازیکنان جوان شان فرصت رشد بدهند. این موضوع کار را برای بازیکن سخت می کند. اما شرایط برای دروازه بان ها سخت تر هم می شود چون باید یا بازی کند یا بازی نکند. اما خدا را شکر تا اینجا تجربه های زیادی کسب کردم و توانستم در جام جهانی و جام ملت ها بازی کنم. به چیزی که در ذهنم بود به طور کامل نرسیدم اما 10 سال دیگر زمان دارم و تلاش می کنم به چیزی که در ذهنم هست برسم.

او درباره بازگشتش به تیم مای هم می گوید: والله ما هیچ ادعایی نداریم.گردن من از مو هم باریک تر است. بحث ادعا نیست، من زحمتم را داخل و خارج از زمین می کشم، مربی تیم ملی تشخیص می دهد که علیرضا حقیقی باشد یا نباشد. اگر بودم مثل همیشه با تمام وجود در اختیار تیم ملی هستم، نبودم هم مثل این تقریباً 7-8 ماه گذشته برای تیم مملکتم دعا می کنم.

3-300

منبع: ایران ورزشی

به "ادعای جالب حقیقی: 10 سال دیگر زمان دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب حقیقی: 10 سال دیگر زمان دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید