استقلال در پی حفظ فاصله با پرسپولیس؛ ذوب آهن حریف نه چندان راحت برای آبی ها

به گزارش وبلاگ نت مالزی، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال و ذوب آهن در ورزگشاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

استقلال در پی حفظ فاصله با پرسپولیس؛ ذوب آهن حریف نه چندان راحت برای آبی ها

به گزارش وبلاگ نت مالزی، استقلال در حالی به مصاف ذوب آهن می رود که تا اینجای رقابت های لیگ برتر با کسب 38 امتیاز صدرنشین است. آبی ها شرایط بسیار خوبی را پشت سر می گذارند و هر 4 بازی آخر خود در رقابت های لیگ برتر و جام حذفی را با برد پشت سر گذاشتند. در آن سو تیم ذوب آهن با کسب 18 امتیاز فعلا در رتبه یازدهم جدول قرار گرفته است. ذوبی ها خلاف آبی پوشان روزهای بدی را سپری می نمایند و در 4 بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی به 3 شکست و 1 مساوی رسیده اند.

آبی پوشان در نیم فصل آمانوف و صالح حردانی را هم به خدمت گرفتند ولی از آن سو آرش رضاوند، امین قاسمی نژاد، بابک مرادی، فردین رابط، عارف آقاسی، متین کریم زاده، محمدرضا آزادی و رشید مظاهری را از دست دادند. به نظر می رسد در این بازی هم مهاجم اصلی آبی پوشان رودی ژستد خواهد بود و ارسلان مطهری روی نیمکت می نشیند.

مهدی تارتار هنوز نتوانسته تفکرات خود را در تیم ذوب آهن پیاده کند و خلاف هفته های ابتدایی، حالا با نتایج بد خود روی لبه تیغ قرار گرفته است. چهره ویژه دیگر این بازی کوین یامگا است؛ بازیکنی که در بازی رفت دو تیم برای اولین بار پیراهن آبی ها را به تن کرد و بریسی که ثبت کرد، طلسم فولادشهر را شکست.

سرمربی استقلال استراتژی تیمش را برای بازی با ذوب آهن در خط حمله مشخص نموده است. فرهاد مجیدی برای بازی با ذوب آهن در خط حمله رودی ژستد را به ترکیب اصلی بر می گرداند و ارسلان مطهری بازی را از روی نیمکت دیدن می نماید. استقلال در بازی با پیکان آرمان رمضانی را در ترکیب اصلی خود داشت و رودی ژستد و ارسلان مطهری در نیمه دوم وارد زمین شدند.

فرهاد مجیدی میخواهد در بازی با ذوب آهن از رودی ژستد در ترکیب اصلی استفاده کند تا آرمان رمضانی بازی را از روی نیمکت شروع کند. بعلاوه مطهری که در بازی با طرفدار و پیکان برای استقلال گلزنی نموده است، بازهم روی نیمکت خواهد نشست تا به عنوان بازیکن تعویضی بتواند با حضور در زمین شرایط بازی را تغییر بدهد. فرهاد مجیدی امیدوار است ارسلان مطهری باز هم نقش تعویض طلایی را برای او بازی کند. ژستد در طول دورانی که در استقلال بازی می نماید فقط دو گل زده است اما فرهاد مجیدی از سبک بازی او کاملا راضی است و قصد ندارد او را نیمکت نشین کند.

مجیدی در خصوص اینکه آیا از عملکرد باشگاه در جابجایی راضی بود یا خیر گفت: من یک چیز کلی در خصوص اتفاقات نیم فصل می گویم. به عنوان سرمربی هر زمانی که مربی هر تیم از جمله استقلال باشم اگر بازیکن می خواهد به من بگوید می خواهم بروم بدون فکر کردن با آن من موافقت می کنم.بازیکن باید بداند در چه تیم بزرگی بازی می نماید. امکان ندارد بازیکن بگوید من می خواهم بروم و من مخالفت کنم. تا روزی که در اینجا هستم هر بازیکنی که فکر رفتن دارد بهتر است برود. چه فیکس باشد و چه ذخیره. با همه احترام برای جدا شده ها باید بگویم 2-3 نفر در فهرست خروجی ام نبودند.مثلا آغاسی گفت من شرایط روحی ندارم که در تهران بمانم. تنها بحثی که با باشگاه داشتم این بود اگر بازیکنی نمی خواهد بماند به صورت قطعی باید جدا گردد ولی بقیه موارد به سیستم باشگاه ربط دارد.

سرمربی استقلال اعلام کرد: چگونه بازیکن برای باشگاه شرط می گذارد؟ من شان باشگاه را حفظ می کنم. هر بازیکنی که می خواهد می تواند از استقلال برود. آنقدر استقلال بزرگ است که با جدایی چند نفر اتفاقی برایش رخ ندهد. بازیکنی که دلش با تیم نیست می تواند برود. قاسمی نژاد در دفتر من صحبت کرد و گفت می خواهد برود و من هم موافقت کردم. بقیه مکانیزم جدا شدن وی را باشگاه تصمیم گرفته است. تا روزی که در این تیم هستم اجازه نمی دهم کسی برای استقلال شرط بگذارد. همین جوانان مطمئن باشید آنقدر خوب خواهند بود که سال بعد همه تیم های دیگر دنبال آنها خواهند آمد.

وی در خصوص اینکه بعد از بازی با پیکان در خصوص مسائل اقتصادی صحبت هایی را انجام داد گفت: اینها یک مسائل درون خانوادگی است که بهتر است زیاد در خصوص آنها صحبت نکنیم. امروز بیشتر با بازیکنان در خصوص مسائل فنی حرف زدم و 20 دقیقه با آنها در خصوص اهمیت بازی حرف زدم. با درایتی که از آقای آجورلو سراغ دارم این مسائل زودتر حل حرف خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "استقلال در پی حفظ فاصله با پرسپولیس؛ ذوب آهن حریف نه چندان راحت برای آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال در پی حفظ فاصله با پرسپولیس؛ ذوب آهن حریف نه چندان راحت برای آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید