اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها تا دو سال آینده

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی گفت ظرف یکی دو سال آینده نقاط حادثه خیز در جاده ها اصلاح می شوند.

اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها تا دو سال آینده

رستم قاسمی در مراسم شروع طرح ترافیک زمستانی که با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در جاده های کشور برگزار می گردد، گفت: نیروی انتظامی در سال های گذشته همیشه در فصول سرد سال و زمستان ها در جاده ها کنار مردم بوده است و سبب شده تا تلفات جاده ای کاهش یابد.

وی با بیان اینکه کوشش برای حفظ جان مردم در جاده ها وظیفه ای است که بخشی از آن برعهده نیروی انتظامی و پلیس راهور است، ادامه داد: به عنوان سربازی کوچک از نیروی انتظامی تشکر می کنم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: حوادث جاده ای روز به روز در حال کاهش است. در سالهای گذشته حوادث زیادی در جاده ها رخ می داد. خواسته رهبر معظم انقلاب است که تلفات جاده ای کمتری داشته باشیم و معتقدم این کار شدنی نیست.

قاسمی توضیح داد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با 30 هزار راهدار در سراسر کشور و صدها راهدار خانه در کنار نیروی انتظامی قرار گرفته است تا بتوانیم مردم را در حوادث احتمالی زمستان سال جاری که زودتر شروع شده و بارندگی، سیل و برف احتمالی در جاده ها در پیش رو داریم، یاری کنیم.

وی گفت: امیدواریم ناجا در همکاری با سازمان راهداری که مسئولیت اصلی آن اصلاح نقاط حادثه خیز است، به کاهش سوانح جاده ای یاری کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال های گذشته اقدامات خوبی در زمینه برطرف نقاط حادثه خیز صورت گرفته است و امیدوارم حداکثر ظرف یکی دو سال آینده نقاط حادثه خیز در جاده ها نداشته باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها تا دو سال آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها تا دو سال آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید