افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی ورزش خوزستان در اهواز

به گزارش وبلاگ نت مالزی، خبرنگاران/خوزستان سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان امروز، 20 آبان ماه با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز افتتاح شد.

افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی ورزش خوزستان در اهواز

این نمایشگاه در متراژ 1000 متر و 60 غرفه و با حضور شرکت ها، ادارات و باشگاه های خصوصی ورزشی از استان های مختلف از جمله تهران، اصفهان، فارس و خوزستان و تعدادی از هیات های ورزشی استان برپا شده است.

به گزارش وبلاگ نت مالزی، حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور در غرفه های مختلف در جریان آخرین دستاوردهای ورزشی قرار گرفت و با برخی غرفه داران به گفت و گو پرداخت.

ارائه البسه و تجهیزات ورزشی، بررسی کارکرد ورزش و اقتصاد و نقش بخش خصوصی و دولتی در توسعه ورزش از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

ارائه آخرین دستاوردها و فناوری های حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی، توسعه ورزش های پایه و ورزش مدارس، آشنایی با پیشرفت های حوزه تجهیزات ورزشی، ایجاد فضای رقابتی و ارتقای کیفی تولیدات و تجهیزات ورزشی از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه محسوب می شوند.

سومین نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان از بیستم تا بیست و چهارم آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی خوزستان در اهواز برپا است و علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه می توانند از ساعت 17 تا 22 به محل نمایشگاه مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی ورزش خوزستان در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح سومین نمایشگاه تخصصی ورزش خوزستان در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید