تشکیل 38 پرونده نانوایی متخلف در دشتستان

به گزارش وبلاگ نت مالزی، خبرنگاران/بوشهر رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان با بیان اینکه سامانه 124 آماده دریافت گزارشات و شکایات همشهریان در زمینه تخلفات صنفی است گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از 1200 بازرسی از نانوایان شهرستان اجرا شده که برای 38 واحد پرونده تخلف تشکیل شده است.

تشکیل 38 پرونده نانوایی متخلف در دشتستان

شهسوار قایدی در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی در مورد پخت نشدن نان و فروش آرد از سوی تمام نانوایی ها در دشتستان، اظهار کرد: کارگروه آرد و نان شهرستان متشکل از معاونت برنامه ریزی فرمانداری، نماینده اداره غله، نماینده اداره صمت و اتحادیه نانوایان در سرانجام هر ماه نسبت به سهمیه بندی هر واحد نانوایی بر اساس گزارش کارگروه اقدام می نماید.

وی اضافه نمود: بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت و اتاق اصناف در سراسر شهرستان و در بخش های تابعه، بخشداران نسبت به بازرسی از واحدهای نانوایی و برخورد با تخلفاتی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، تعطیلی خودسرانه و عرضه خارج از شبکه اقدام می نمایند.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تا به امروز بیش از 1200 بازرسی از واحدهای نانوایی در دشتستان صورت گرفته ابرازداشت: در این بازرسی ها برای 38 واحد متخلف نانوایی پروندای به ارزش ریالی 1181286000 تشکیل که جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان، قایدی در سرانجام از همشهریان گرامی بخصوص فعالین اجتماعی درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی مراتب را با ذکر مصادیق به وسیله تلفن گویای124 و یا به صورت حضوری به واحد بازرسی و نظارت اداره صمت گزارش نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تشکیل 38 پرونده نانوایی متخلف در دشتستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل 38 پرونده نانوایی متخلف در دشتستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید