تصاویر ، اگر بی ام و وانت بسازد این قدر هیجان انگیز و استثنایی است !

به گزارش وبلاگ نت مالزی، گجت نیوز نوشت: رندرهای مجذوب کننده پیکاپ BMW XM منتشر شد. این پیکاپ وانت مجذوب کننده بر اساس شاسی بلند بی ام و XM طراحی شده است. در ادامه می توانید تصاویر پیکاپ آینده بی ام و را مشاهده کنید.

تصاویر ، اگر بی ام و وانت بسازد این قدر هیجان انگیز و استثنایی است !

بی ام و طی هفته گذشته از بی ام و XM به عنوان یکی از قدرتمندترین شاسی بلندهای دنیا پرده برداشت و توانست نگاه بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب کند. به همین دلیل پیج اینستاگرامی k designag بر اساس شاسی بلند XM رندرهای مجذوب کنندهی از پیکاپ آینده بی ام را طراحی نموده است.

تصاویر پیکاپ BMW XM

هرچند در حال حاضر مدیران بی ام و برای فراوری پیکاپ وانت برنامه ای ندارند، اما رندرهای مجذوب کنندهی که از پیکاپ BMW XM منتشر شده می تواند دیدگاه آنها را تغییر دهد. در واقع خودروسازان بزرگ با عزم جدی در حال الکتریکی سازی محصولات خود هستند و در این میان بازار پیکاپ وانت ها نیز بسیار رونق پیدا نموده است، از این رو محتمل است بی ام و به زودی با معرفی یک پیکاپ وانت به این بازار نیز ورود پیدا کند.

از آنجایی که پیکاپ وانت ها جزو خودروهای بسیاری محبوب و پرفروشی محسوب می شوند، شرکت ریویان به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه فراوری وانت های برقی توانسته با پیکاپ R1T نگاه بسیاری را به خود جلب کند. پیکاپ ریویان R1T در واقع ترکیبی از یک خودروی آفرود، لوکس و پرفورمنس بالا محسوب می گردد که می تواند به خوبی به احتیاج مشتریان خود پاسخ دهد.

شرکت مرسدس بنز نیز میخواهد یک وانت پیکاپ برقی را بر اساس شاسی ریویان توسعه دهد. فولکس واگن نیز برای فراوری پیکاپ برقی عزم جدی دارد و در ساخت آن از شاسی برقی فورد استفاده خواهد نمود. از طرفی فورد و شورلت نیز برنامه هایی برای ساخت پیکاپ های برقی در نظر گرفتند تا از این بازار در حال رونق سهمی داشته باشند.

در چنین شرایطی بی ام و نیز عقب نخواهند ماند؛ در واقع اگر این خودروساز آلمانی قادر است شاسی بلند قدرتمندتری نظیر XM را فراوری کند، برای فراوری یک پیکاپ وانت برقی راه سخت را در پیش نخواهد داشت. با توجه به اینکه رندهای منتشر شده از پیکاپ BMW XM بسیار مجذوب کننده به نظر می رسند، محتمل است بی ام و خودرویی مشابه با آن را طراحی کند. لازم به ذکر است بی ام و هنوز به صورت رسمی از عزم خود برای ساخت پیکاپ وانت خبر نداده است.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "تصاویر ، اگر بی ام و وانت بسازد این قدر هیجان انگیز و استثنایی است !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، اگر بی ام و وانت بسازد این قدر هیجان انگیز و استثنایی است !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید