خبرنگاران سرمربی ماشین سازی: برابر پیکان تغییر تاکتیک می دهیم

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: پیکان تیم ریشه دار و قدیمی است و مدیران خوب و فوتبالی تاکتیک های مختلفی دارد و ما در بازی فردا برابر این تیم تغییر تاکتیک می دهیم.

خبرنگاران سرمربی ماشین سازی: برابر پیکان تغییر تاکتیک می دهیم

به گزارش وبلاگ نت مالزی، سعید اخباری روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از ملاقات برابر پیکان گفت: فقدان علی انصاریان که سابقه بازی در فوتبال تبریز را دارد، تسلیت عرض می کنم. همچنین آرزوی آمرزش همه از دست رفتگان کرونا و آرزوی سلامتی برای همه هموطنان عزیزم را دارم.

وی اضافه کرد: فردا با پیکان بازی داریم، تیمی که تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان بسیار خوب است و یکی از فنی ترین سرمربیان، مهدی تارتار راهنمایی پیکان را برعهده دارد. افتخار شاگردی وی را داشتم و چیزهای زیادی را از وی یاد گرفتم. امیدوارم فردا بتوانم خدمت وی درس پس بدهم.

سرمربی ماشین سازی مطرح نمود: ما سعی کردیم سبک های مختلف فنی را با تیمی که تازه کنار هم شکل گرفته بود و فقط یک بازیکن از سال قبل در این تیم مانده و حدود 20 بازیکن جدید به این تیم آمدند در تمرینات کار کنیم و هم زمانی که صاحب توپ هستیم، برنامه داشته باشیم و زمانی که تیم حریف صاحب توپ است بتوانیم بحث حفظ بازی در مقابل را کار کنیم.

وی ادامه داد: مقداری بافت های متعددی که داشتند از لحاظ روحی بازیکنان را دچار این مساله نموده که وقتی بازی را به تساوی می کشانیم باید برای گل دوم برویم. یک مقدار از لحاظ روحی این انتظار شکست ها باعث شده نتایج را واگذار کردند اما هیچ چیز از ارزش های بازیکنان ما کم نشده است. واقعا هر چیزی که دارند در توان می گذارند. بازیکنان با دوندگی بالا و زمانی که توپ دارند با برنامه کار می نمایند و در دو یا سه بازی همه دیدند که استحقاق شکست را نداشتند.

اخباری اعلام نمود: یک جایی مطمین باشید این بدشانسی ها تمام می گردد و این تیم به برد که می رسد و پس از آن بردهای متوالی خواهد آورد. امیدواریم این اتفاق از فردا بیفتد و بازیکنان می خواهند کارهای بزرگی نمایند. سبک بازی پیکان به گونه ای است که تیم حریف را مجبور نمی نماید تا در داخل سبک آن، تغییرات را در تیم خود انجام دهد. با توجه به نوع بازی پیکان تغییراتی را از لحاظ تاکتیکی خواهیم داشت تا بتوانیم در برابر تاکتیک های آنان مقابله کنیم.

وی یادآور شد: کاملا امیدواریم تا این تیم در لیگ برتر بماند و مطمین باشید که با پتانسیلی که بازیکنان ما نشان دادند بویژه در مقابل پرسپولیس که فینالیست آسیاست و همچنین بازی های گذشته در برابر مس رفسنجان، تراکتور و سپاهان کاملا پتانسیل ماندن در لیگ برتر را دارد. با اولین سه امتیازی که این تیم کسب کند، مطمین باشید که همه بحران های روحی بازیکنان تمام می گردد و انتظار همه طرفداران را برآورده می نماید.

سرمربی ماشین سازی گفت: پیکان بیشتر از دو امتیاز از اوت دستی گرفته است اما این کاملا قابل احترام است و مطمین باشید تیم هایی که به این قضیه اعتراض می نمایند، اگر این پتانسیل را داشتند، از آن استفاده می کردند. ما هم احترام می گذاریم و این هم یکی از تاکتیک های فوتبال است و سعی می کنیم با تدابیری که داریم در مقابل اوت دستی پیکان بتوانیم در بلاکه کردن در بحث دفاعی و بعد از فضاهایی که می توانیم ضربه بزنیم، استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیکان تیم ریشه داری مانند ماشین سازی است، توضیح داد: پیکان تیم قدیمی است و مدیران خوب و فوتبالی دارد و در راس آن کادر فنی بسیار حرفه ای و تاکتیک های مختلفی دارند و تنها اوت دستی تاکتیک آنان نیست. تیم دونده ای است که همه بازیکنان آن در زمین برنامه دارند و ما هم روی برنامه و نقاط قوت و ضعف آنان در تمرینات کار کردیم. اما قطعا فردا تغییر تاکتیک و برنامه داریم. با توجه به سابقه ای که با تارتار داشتم و همیشه وی با مشورت ها یاریم می کرد، امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوبی داشته باشیم.

اخباری گفت: ضعف تیم هایی مثل سایپا و پیکان نبود پخش تلویزیونی است. امیدوارم این منجر نگردد تا عوامل مسابقات و داور جوان این ملاقات را تحت استرس و فشار دهیم و یاری کنیم تا این داور هم بتواند این بازی را با عدالت رعایت کند. این چیزی که در فوتبال ما متاسفانه همیشه دیدیم و در جهان وجود ندارد این است که داور باید 50 بر 50 را به نفع تیم میزبان بگیرد و چنین چیزی در جهان نیست. هم میزبان و میهمان بودیم چنین چیزی را ندیدیم. الان هم نمی خواهیم این اتفاق بیفتد و چشم انتظار عدالت هستیم تا حقی از حقدار ضایع نگردد. امیدوارم فردا در درجه اول بازیکنان سلامت باشند و همه بتوانند یک بازی جوانمردانه انجام دهند و داور هم عدالت را رعایت کند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی ماشین سازی: برابر پیکان تغییر تاکتیک می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی ماشین سازی: برابر پیکان تغییر تاکتیک می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید