دستگاه ثبت نوار قلب همراه بومی سازی شد

به گزارش وبلاگ نت مالزی به نقل از معاونت علمی و فناوری، محمدرضا پارسایی مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان با بیان این که هولتر قلب تولیدی این شرکت در دو مدل عرضه می گردد، گفت: این محصول یک دستگاه سیار برای ثبت و ذخیره دائم سیگنال قلبی است.

دستگاه ثبت نوار قلب همراه بومی سازی شد

وی اضافه کرد: برای چک کردن بیمار معمولا نوار قلب را 5 دقیقه می گیرند اما گاهی وقت ها زمان بیشتری طول می کشد تا بیماری خود را نشان دهد یا حتی ممکنه در خواب علائم دیده گردد.

مدیر شرکت با بیان اینکه هولتر قلب ایران ساخت، به بدن فرد متصل می گردد و امکان ثبت نوار قلب به صورت پیوسته برای یک دوره زمانی حداکثر 100 ساعته، را دارد، گفت: این دستگاه به بدن فرد متصل می گردد اما با این تفاوت که امکان ثبت نوار قلب به صورت پیوسته را برای یک دوره زمانی حداکثر 48 ساعته، درحالی که فرد می تواند فعالیت های روزمره خود را انجام دهد را فراهم می نماید.

به گفته وی، پس از اتمام فرآیند رکورد داده، هولتر به نرم افزار اختصاصی متصل می گردد و داده ذخیره شده، به وسیله نرم افزار بررسی و درنهایت خروجی به شکل نمودارهای دسته بندی می گردد و نتایج آماری در اختیار کاربر قرار می گیرد.

پارسایی اضافه کرد: این محصول، قابلیت ثبت بی نظمی های ناگهانی در قلب و باتری قابل شارژ مجدد را نیز دارا است. دقت بالا در بررسی جزو مزیت های این محصول نسبت به نمونه های مشابه خارجی محسوب می گردد بعلاوه ازلحاظ قیمت نیز پایین تر است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دستگاه ثبت نوار قلب همراه بومی سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگاه ثبت نوار قلب همراه بومی سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید