دی لیخت بیشتر به درد بارسلونا و سیتی می خورد

به گزارش وبلاگ نت مالزی، رونالد دی بوئر، عضو سابق آموزشگاه آژاکس مدعی شد از انتقال ماتیس دی لیخت به یوونتوس متعجب شده است.

دی لیخت بیشتر به درد بارسلونا و سیتی می خورد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نت مالزی، در تابستان و در حالیکه تیم های زیادی چون بارسلونا، منچسترسیتی و یونایتد خواستار جذب مدافع جوان هلندی بودند، دی لیخت تصمیم گرفت به پیشنهاد یوونتوس پاسخ مثبت داده و راهی تورین گردد. رونالد دی بوئر ضمن احترام به تصمیم دی لیخت سبک بازی او را بیشتر مناسب تیم هایی چون سیتی و بارسا دانست.

رونالد دی بوئر گفت: من در آموزشگاه آژاکس حضور داشتم و خیلی طود به شخصیت دی لیخت علاقمند شدم. او جدی، باهوش و مودب بوده، هرگز گله و شکایت نمی کرد، فقط زحمت می کشید و مشتاق یادگیری بود.

به یاد می آورم که دی لیخت در تیم زیر 14 سال حضور داشت و وقتی برای فصل بعد بازگشت، 30 سانتی متر رشد نموده بود. دی لیخت همواره ویژگی های یک مدافع عظیم را داشت و می دانست خطر از کدام سمت می آید. دی لیخت بهترین مدافع این دوره فوتبال خواهد بود و من به این موضوع اطمینان دارم. او مرا به یاد رود کرول می اندازد.

انتقال دی لیخت به یوونتوس؟ من از رخ دادن این اتفاق تعجب کردم، زیرا باشگاه هایی مانند منچسترسیتی و بارسلونا که سیستم تاکتیکی شبیه به آژاکس داشتند به جذب دی لیخت علاقمند بودند. به نظر من دی لیخت در چنین تیم هایی راحت تر می توانست با شرایط سازگار گردد. من فکر می کردم او انتخاب متفاوتی خواهد داشت، اما به تصمیم دی لیخت احترام می گذارم. در شروع او فکر بیش از حد متمرکز شد و به جای تکبه بر استعدادش سعی در اشتباه نکردن داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دی لیخت بیشتر به درد بارسلونا و سیتی می خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی لیخت بیشتر به درد بارسلونا و سیتی می خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید