شاکری: کسب 3 برد پیاپی فوق العاده است، انگیزه زیادی برای گل زدن داشتم

به گزارش وبلاگ نت مالزی، مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: کسب سه برد پیاپی در هفته های ابتدایی لیگ برتر فوق العاده است و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

شاکری: کسب 3 برد پیاپی فوق العاده است، انگیزه زیادی برای گل زدن داشتم

یونس شاکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نت مالزی در مورد پیروزی تیمش برابر سپیدرود و حضور سرخپوشان مشهدی در صدر جدول گفت: ما بازی دشواری در رشت داشتیم و بازی در چمن مصنوعی هم کارمان را دشوار تر کرد. در ابتدای بازی، میزبان شرایط بهتری داشت، ولی ما جریان بازی را در دست گرفتیم و در مجموع نسبت به حریف بهتر بودیم و مزد برتری مان را گرفتیم. خوشحالم که تیم مان در صدر جدول واقع شده است، ولی تازه لیگ آغاز گردیده و ما روزهای دشواری خواهیم داشت.

مهاجم تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد اینکه به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد و 10 دقیقه بعد گل زد، گفت: من انگیزه زیادی برای گل زدن و انجام یک بازی تأثیرگذار داشتم و خوشحالم که برای تیمم گل زدم. البته وقتی تیم نتیجه می گیرد طبیعتاً همه نقش دارند و باید از زحمات بچه ها و کادر فنی تشکر کنم.

وی در خصوص اینکه پدیده سه برد پیاپی در هفته های ابتدایی لیگ برتر به دست آورده است، گفت: کسب سه برد پیاپی آنهم در هفته های ابتدایی فوق العاده است، ولی این خاتمه کار نیست و مطمئناً کار ما در آینده دشوار تر خواهد شد. طبیعتاً تیم ها با انگیزه بیشتری برابر تیم ما حاضر خواهند شد و باید در بازی های بعدی بیشتر کوشش کنیم. ما سال جاری هدف های بزرگی در ذهن داریم و امیدوارم در آینده هم نتایج خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شاکری: کسب 3 برد پیاپی فوق العاده است، انگیزه زیادی برای گل زدن داشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاکری: کسب 3 برد پیاپی فوق العاده است، انگیزه زیادی برای گل زدن داشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید