لالیگا، ویارئال با یک پیروزی آسان به استقبال یوونتوس رفت

به گزارش وبلاگ نت مالزی، زیردریایی زرد با کسب یک پیروزی خارج از خانه در هفته بیست و پنجم لالیگا آماده مصاف با یوونتوس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

لالیگا، ویارئال با یک پیروزی آسان به استقبال یوونتوس رفت

به گزارش وبلاگ نت مالزی، در ادامه دیدارهای هفته بیست و پنجم لالیگا و در اولین بازی از روز دوم این هفته از رقابت ها، امروز (شنبه) تیم فوتبال ویارئال میزبان خود گرانادا را با نتیجه 4 بر یک شکست داد.

در این بازی آرنات دانیوما در دقایق 35 (پنالتی)، 39 و 81 (پنالتی) و موی گومس در دقیقه 7+90 گل های ویارئال را به ثمر رساند. تنها گل گرانادا را هم لوئیس میا در دقیقه 61 از روی نقطه پنالتی زد.

ویارئال با این نتیجه ضمن کسب دهمین پیروزی فصل خود 39 امتیازی شد و به رده چهارم جدول لالیگا صعود کرد تا با روحیه ای مضاعف آماده مصاف خانگی سه شنبه شب با یوونتوس در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گردد. تیم گرانادا هم که برای یازدهمین بار در این فصل تن به شکست داد با 24 امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.

امروز از ساعت 18:45 به وقت تهران یک بازی دیگر در لالیگا برگزار می گردد که در آن اتلتیکومادرید میهمان اوساسونا خواهد بود. از ساعت 21 نیز کادیس میزبان ختافه است. در آخرین بازی هم از ساعت 23:30 رئال مادرید از آلاوس پذیرایی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لالیگا، ویارئال با یک پیروزی آسان به استقبال یوونتوس رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، ویارئال با یک پیروزی آسان به استقبال یوونتوس رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید