نماینده فدراسیون جهانی والیبال: اردبیل و ارومیه قابلیت میزبانی لیگ ملت ها را دارند

به گزارش وبلاگ نت مالزی، نماینده فدراسیون جهانی والیبال گفت که دو شهر ارومیه و اردبیل می توانند میزبان رقابت های لیگ ملت ها باشند.

نماینده فدراسیون جهانی والیبال: اردبیل و ارومیه قابلیت میزبانی لیگ ملت ها را دارند

به گزارش وبلاگ نت مالزی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کریستین واسمر مدیر مسابقات فدراسیون دنیای بعد از بازدید از امکانات دو شهر ارومیه و اردبیل گفت: بعد از بازدید کوتاهی که از 2 سالن داشتم می توانم بگویم این 2 سالن قابلیت برگزاری مسابقات را دارند. البته نکاتی را به عنوان پیشنهاد ارائه و همچنین درباره قسمت بازاریابی نکاتی را مطرح کردم که باید بهتر اجرا گردد. به طور کلی اما وضعیت این دو شهر مناسب است.

وی در ادامه صحبت های خود بعد از بازدید از شهر اردبیل درباره زمان معین شدن نظر نهایی فدراسیون دنیای، اضافه نمود: این بازیدیدها به صورت مرحله ای است و ارتباط خودم را با فدراسیون ایران و فدراسیون دنیای حفظ می کنم. پیشنهادات را منتقل می کنم اما زمان دقیق معین شدن نظر نهایی معین نیست.

واسمر درباره امکانات دو سالن الغدیر و حسین رضازاده خاطر نشان کرد: هر دو سالن خیلی خوب هستند. اکنون که من داخل استادیوم هستم، با اینکه سالن خالی است اما تصور می کنم پر شدن این استادیوم بسیار هیجان انگیز خواهد بود. تماشاگران نیز مطمئنا لذت خواهند برد.

مدیر مسابقات فدراسیون دنیای در انتها صحبت های خود درباره والیبال ایران بیان نمود: در دوم مسابقات قهرمانی دنیا در صوفیه تیم ملی ایران را دیدم. برای تیم ایران آرزوی موفقیت روز افزون دارم و امیدوارم سال آینده به مرحله بعدی صعود نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نماینده فدراسیون جهانی والیبال: اردبیل و ارومیه قابلیت میزبانی لیگ ملت ها را دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده فدراسیون جهانی والیبال: اردبیل و ارومیه قابلیت میزبانی لیگ ملت ها را دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید