واکنش فدراسیون جهانی والیبال به راهیابی جوانان ایران به فینال

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تیم ملی والیبال جوانان ایران برای نخستین بار به فینال مسابقات جهانی راه یافت که این مهم را با پیروزی مقابل برزیل به دست آورد. این موضوع مورد توجه فدراسیون جهانی والیبال قرار گرفته است.

واکنش فدراسیون جهانی والیبال به راهیابی جوانان ایران به فینال

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران روز گذشته، 4 مرداد با فزونی قاطع سه بر صفر برابر تیم ملی برزیل در نیمه نهایی رقابت های قهرمانی دنیا 2019 در بحرین، برای نخستین بار راهی فینال رقابت های قهرمانی دنیا شد و تاریخ سازی کرد که این اتفاق واکنش فدراسیون دنیای (FIVB) را در پی داشت.

فدراسیون دنیای در گزارشی نوشت: در دومین بازی مرحله نیمه نهایی رقابت های دنیای که میان برزیل و ایران برگزار گردید، تیم دوم مرحله یک چهارم نهایی (ایران) با فزونی قاطع سه بر صفر (25-20، 25-14 و 25-17) برابر حریف راهی فینال مسابقات شد.

در این مسابقات پوریا یَلی و امیرحسین اسفندیار هر کدام با کسب 18 و 14 امتیاز برای ایران خوش درخشیدند، اما در تیم برزیل آلمیدا کاردوسو تنها بازیکنی بود که توانست امتیازات خود را دو رقمی کند و 10 امتیاز را برای این تیم کسب کرد.

ایران هیچ فرصتی به برزیل نداد که روی کارهای قدرتی در سرویس حتی یک امتیاز را کسب کند، اما در مقابل 9 امتیاز سرویس را از برزیل گرفت تا عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشد. ایران در فاکتورهای دیگر مانند آبشار و دفاع نیز 30-38 و 5-3 از برزیل بهتر بود.

حالا ایران شانس این را دارد که مدال برنز خود در سال 2007 را خوش رنگ تر نموده و صندلی بهتری را در رقابت های قهرمانی جوانان دنیا کسب کند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با راهنمایی بهروز عطایی به عنوان سرمربی ساعت 20:30 امشب، شنبه 5 مرداد، در دیدار فینال به مصاف تیم ملی ایتالیا با راهنمایی خانم مونیکا کرسا می رود.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش فدراسیون جهانی والیبال به راهیابی جوانان ایران به فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون جهانی والیبال به راهیابی جوانان ایران به فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید