پخش بانوی عمارت با اصلاحات جدید

به گزارش وبلاگ نت مالزی، شبکه سه سیما در تصمیمی از پیش اعلام نشده، امشب(یکشنبه) به جای سریال بانوی عمارت، مسابقه ای فوتبال را به روی آنتن فرستاد. هرچند این اتفاق برای دقایقی سردرگمی مخاطبان این مجموعه تاریخی را به همراه داشت اما در ادامه زیرنویسی که روی آنتن رفت، بینندگان را متوجه تصمیم شبکه مبنی بر پخش نکردن سریال بانوی عمارت کرد.

پخش بانوی عمارت با اصلاحات جدید

با این حال پخش نشدن سریال شبکه سه در شب یکشنبه، به نظر می رسد از سوی کارگردان مجموعه با استقبال روبرو شده است.

عزیزالله حمیدنژاد، کارگردان سریال بانوی عمارت که پیش از این از پخش زودهنگام این مجموعه انتقاد نموده بود، از این پخش نشدن به عنوان فرصت یاد نموده است تا بتواند سریال را با کیفیت بهتری به مخاطبان ارائه دهد.

حمیدنژاد در گفت وگویی با وبلاگ نت مالزی مطرح کرد: پیش از این، از به اتمام نرسیدن مراحل فنی سریال اظهار نارضایتی کردم؛ چراکه به اعتقاد من در نظر دریافت هرچه بهتر مسائل فنی، به ارتقای کیفت اثر یاری بهتری می کرد.

او ادامه داد: به دلیل شرایط پخش شبکه سه، بانوی عمارت روی آنتن نرفت و فرصت خوبی برای آماده شدن تیتراژ سریال بود و در ادامه پخش این مجموعه، مخاطبان می توانند آن را با تیتراژ کامل تری ببینند.

او در انتها گفت: متاسفم که قسمت های ابتدایی پخش سریال مطابق شأن مخاطب نبود و امیدوارم این مجموعه رضایت مخاطبانش را جلب کند.

سریال بانوی عمارت از شنبه تا پنجشنبه ساعت 20:45 از شبکه سه سیما روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پخش بانوی عمارت با اصلاحات جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش بانوی عمارت با اصلاحات جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید