سریال و پخش خانگی

فیلم ها آمدند؛ بازیگران نیامدند ، کارگردانی که بدون فیلم هم در جشنواره هست

محمدحسین مهدویان که رکورد حضور مستمر در هفت دوره پیاپی جشنواره فیلم فجر را در کارنامه خود دارد، سال جاری در دو فیلم از کارگردانان فیلم اولی به عنوان مشاور کارگردان حضور داشته است.

19 بهمن 1401

چگونه سفر راحت با هواپیما داشته باشیم

برای اینکه سفر راحتی را با هواپیما تجربه کنید توجه به برخی نکات ضروری و لازم است. به طور مثال نوع انتخاب صندلی در پرواز بسیار مهم است اینکه کجا برای نشستن مفید و مناسب است و اینکه در کجا برای پیشگیری از خستگی مفید است چرا که مهمترین هدف در هر سفری این است...

17 دی 1401

از شخصیت کمدی دیدی چه خبر؟

دیتر هالروردن کمدین نام آشنای آلمانی که در دهه 1970 میلادی با شخصیتی به نام دیدی به اوج معروفیت رسید، این روز ها در 87 ساگی همچنان به فعالیت هنری خود ادامه می دهد.

10 آذر 1401

معرفی انیمه سریالی Tekken: Bloodline

پس از ساخت 9 بازی اصلی در فرنچایز تکن (Tekken) و بعلاوه هشت بازی نسخه فرعی، سه فیلم لایو اکشن، دو انیمیشن سینمایی و چندین کتاب کمیک، فرنچایز تکن همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد و به تازگی نیز انیمه سریالی تکن: بلادلاین (Tekken: Bloodline) ساخته شده است که در...

23 مرداد 1401

با هوش مصنوعی و فتوشاپ می شود، عکس های قدیمی و سردیس ها را ترمیم و زنده کرد، اما آیا می شود شخصیت های کارتونی را هم تبدیل به آدم های واقعی کرد؟

سال های اخیر، سال های نهضت ترمیم و رنگی کردن عکس های سیاه و سفید و رنگ و رو رفته قدیمی بوده اند. اما فراتر از آن با هوش مصنوعی، هنرمندان پرتره های نقاشی و سردیس های شخصیت های تاریخی را هم تبدیل به عکس های بسیار واقع نما کرده اند. انگار که آنها زنده شده اند...

22 تیر 1401

پایانِ خبر احتمال لغو مجوز فیلیمو و نماوا چه شد؟

روشن نیست تنش ها میان ساترا و پلتفرم ها در آینده چه خواهد شـد، امـا در صـورتـی کـه ساترا بتواند از ابزارهای قانونی برای وادار کردن پلتفرم ها به تمکین، استفاده کند، گزینه هایی مثل فیلترینگ، در صـورت موافقت کمیته مربوطه، می تواند در دسترس این نهاد باشد.

18 تیر 1401

مهلت سه ماهه برای مدیریت مجتمع ایثار

استاندار فارس بر اهمیت توجه به مسائل و مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران و استفاده از همه ظرفیت ها در راستای تکریم آن ها تاکید کرد.

1 اردیبهشت 1401

شب تولد مهران غفوریان

همسر مهران غفوریان مدلینگ مجذوب کننده ایرانی در شب تولد همسرش عکسی منتشر کرد.

26 فروردین 1401

تکنولوژی نو واقعیت مجازی برای تفریح مسافران الاتحاد

خطوط هواپیمایی الاتحاد در جهت رفاه و تفریح بیشتر مسافران سعی در استفاده از تکنولوژی های نوآورانه دارد.

6 اسفند 1400

این زن هالیوودی زیبا همسر محسن تنابنده است !

خبرنگاران : همسر محسن تنابنده مشهور به نقی معمولی با انتشار عکسی کاربران را شوکه کرد .

29 بهمن 1400

برای در پناه تو خون دلها خورد، فیلم پشت صحنه سریال

حمید لبخنده ـ کارگردان سریال در پناه تو ـ درگذشت؛ خبری تلخ و غافلگیرکننده در یکی از شب های طولانی و سرد زمستان 1400 که حالا با رفتن خالق یکی از سریال های ماندگار تلویزیون، طولانی تر هم به نظر می رسد.

25 بهمن 1400

مصاحبه با بازیگران جوان سریال خسوف؛ نو ظهور های مجذوب کنندهِ بااستعداد

به باور بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران یکی از نیاز های اصلی و اساسی امروز سینمای ایران پوست اندازی در نسل بازیگران است. یعنی معرفی و جذب نیرو های جوان تازه نفسی که هم باانگیزه هستند و هم توانایی و قدرت بدنی بالایی در خلق لحظه های ناب دارند. استعداد هایی...

12 آذر 1400

واکنش مینا وحید به بازتاب چهره بدون آرایش ! ، من همینم !

خبرنگاران: مینا وحید علیرغم انتقاداتی که به او برای انتشار عکس های بدون آرایشش شده بود دوباره تصویری بدون آرایش منتشر کرد.

28 آبان 1400

خواص شگفت انگیز لبو

در این مطلب خواص باورنکردنی لبو، خوراکی خوش رنگ و لعاب و محبوب فصل سرما مطرح شده است، همراه ما باشید.

22 آبان 1400

مروری بر آثار بانوی کارگردان که اولین زن دریافت کننده اسکار است در تلویزیون

تهران (پانا) - برنامه تلویزیونی نردبان با حضور هادی بهروز مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی درخت گردو از شبکه مستند پخش می گردد.

11 آبان 1400

بیوگرافی مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا از لانتوری تا فروشنده فرهادی

ریحانه پارسا که با سریال پدر وارد عرصه بازیگری شد از ازدواج خود با مهدی کوشکی اطلاع داد. این دو بازیگر با انتشار تصویری از خود در صفحات مجازی ازدواج خود را علنی کردند.

26 شهریور 1400

علی صالحی مهمان دست در دستمی گردد

تهران (پانا) - علی صالحی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون آدینه 11 تیر مهمان برنامه شبانگاهی دست در دست می گردد.

26 تیر 1400

100 فیلم برتر دهه ی گذشته به انتخاب ایندی وایر؛ 3 فیلم ایرانی در فهرست است

بهترین فیلم های دهه اخیر همه چیز را عوض کردند. ده سال پیش به نظر می آمد که همه ما ذهنیت مستحکمی از فیلم ها داریم؛ کاری که می توانند بکنند، برای چه کسانی ساخته می شوند، جایی که باید آن ها را تماشا کرد و… . آن ذهنیت، غیرمنعطف و ریشه گرفته از تاریخی صد ساله...

6 تیر 1400

علت کمرنگ بودن ماه رمضان در ادبیات داستانی معاصر

از این رمضان و آیین هایش در ادبیات داستانی معاصر ایران کمتر ردی دیده می گردد، هرچند نمی توان گفت درباره آیین های دینی و ملی دیگر هم اتفاق خیلی پررنگی می افتد، اما با توجه به اهمیت ماه رمضان در زندگی مسلمانان و به خصوص ایرانیان، این موضوع در آنالیز ادبیات...

30 خرداد 1400

داریوش فرهنگ در کنار جوانی های خودش

داریوش فرهنگ درخشانی کارگردان، بازیگر و فیلم نامه نویس متولد ششم آذر ماه سال 1326 در آبادان می باشد.

21 اسفند 1399
تعداد: (28)