پرسپولیس - نساجی؛ جدال شاگردان کالدرون با دروازه بان پرسپولیسی با تم جدایی سرمربی آرژانتینی

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تیم های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران باید در ملاقات معوقه هفته دوازدهم روز آدینه به مصاف هم بروند.

پرسپولیس - نساجی؛ جدال شاگردان کالدرون با دروازه بان پرسپولیسی با تم جدایی سرمربی آرژانتینی

به گزارش ، در چارچوب ملاقات معوقه هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های پرسپولیس تهران و نساجی مازندران در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند.

تقابل این 2 تیم باید در آذرماه برگزار می شد، اما بنا به دلیل آلودگی هوا، این بازی قرار است روز آدینه (6 دی) برگزار گردد.

سرخ ها در حال حاضر با کسب 31 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار گرفته است و با راهنمایی گابریل کالدرون آرژانتینی امیدوار هستند تا در بازی با نساجی بتوانند به پیروزی برسند و به صدر جدول بفرایند.

از سویی دیگر نساجی مازندران که با راهنمایی محمدرضا مهاجری در رده دهم جدول قرار گرفته است، شرایط خوبی ندارد و به احتمال زیاد مقابل سرخ ها شکست خواهد خورد.

برای پرسپولیسی ها در این بازی به طور قطع بوژیدار رادوشوویچ از ابتدا بازی خواهد نمود.

رادوشویچ در این فصل نسبت به سال های پیش حضور پررنگ تری در ترکیب پرسپولیس داشته است توانسته با آمار خوب خود پاسخ مثبتی به اعتماد سرمربی آرژانتینی بدهد.

او در لیگ برتر مقابل تیم های پارس جنوبی (2 بار)، صنعت نفت، ذوب آهن، سایپا و ملاقات یک چهارم نهایی جام حذفی با شهرداری ماهشهر درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته است.

رادو در هر 6 بازی کلین شیت نموده و پرسپولیس در تمام این ملاقات ها به پیروزی رسیده است.

ضمن اینکه 13 سیو دروازه بان 30 کروات در این بازی ها از عوامل اصلی بسته ماندن دروازه سرخ پوشان بوده است.

پرسپولیسی ها برای این بازی محروم و مصدومی ندارند و با تمام قوا رو در روی نساجی حاضر می شوند. البته گابریل کالدرون از شرایط اقتصادی باشگاه ناراضی است و از مدیران باشگاه درخواست نموده تا هرچه زودتر طلب او را بدهند.

سرمربی آرژانتینی که اکنون موعد دریافت مبلغ 400 هزار دلاری اش فرا رسیده، با توجه به خزانه خالی باشگاه راهی برای دریافت آن نیافته و طی جلسه ای که در باشگاه داشت تنها پیروز به دریافت مبلغ بلیت سفر تعطیلات سال نوی میلادی اش که پیش از این از جیب پرداخت نموده بود، شد.

در تیم نساجی نیز تعدادی از بازیکنان قرارداد هایشان را فسخ نموده اند و رضا دهقانی و علی شجاعی نیز در اردوی تیم امید هستند.

قرار است این ملاقات روز آدینه در استادیوم آزادی برگزار گردد.

روز شنبه نیز دو ملاقات برگزار می گردد که در حساس ترین مسابقه، صنعت نفت آبادان به مصاف سپاهان می رود و تراکتور و پیکان نیز با یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان امیر قلعه نویی که شرایط خوبی در جدول لیگ برتر دارند و با 31 امتیاز صدرنشین هستند باید در آبادان به مصاف شاگردان اسکوچیچ بفرایند. زردپوشان آبادانی نیز با 27 امتیاز ششم هستند و امید زیادی به پیروزی دارند.

محمد محبی و امید نورافکن که در اردوی تیم ملی امید حضور دارند از تیم سپاهان به هم این بازی نمی رسند و قلعه نویی درصدد است تا از بازیکنان دیگر مقابل صنعت نفت استفاده کند.

تیم فوتبال تراکتور تبریز بدون در اختیار داشتن سرمربی باید به مصاف پیکان برود که تا به اینجا نتایج سیسنوسی را بدست آورده است. سرخ های تبریز چند روز پیش مقابل شهر خودرو به پیروزی 3 بر یک رسیدند و حالا از شانس خوبی برای نزدیک شدن به صدر جدول برخوردار هستند.

پیکان نیز که با کسب 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته است با حسین فرکی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و حالا امیدوار است با پیروزی مقابل تراکتور در نیم فصل دوم نیز ماندنی گردد.

این ملاقات در استادیوم شهرقدس برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرسپولیس - نساجی؛ جدال شاگردان کالدرون با دروازه بان پرسپولیسی با تم جدایی سرمربی آرژانتینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس - نساجی؛ جدال شاگردان کالدرون با دروازه بان پرسپولیسی با تم جدایی سرمربی آرژانتینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید