کمپ حجازی سرمایه 3 هزار میلیاردی استقلال

به گزارش وبلاگ نت مالزی، رئیس سازمان خصوصی سازی رسما گفت سند کمپ حجازی به نام استقلال ثبت خواهد شد و این دارایی 3 هزار میلیاردی رسما به استقلال خواهد رسید.

کمپ حجازی سرمایه 3 هزار میلیاردی استقلال

حمیدرضا عرب، بعضی مدیران باشگاه استقلال کمپ مرحوم ناصر حجازی را جدی نمی گرفتند و به بهانه های واهی از پیگیری های اداری برای دریافت سند کمپ خودداری می کردند؛ استادیومی که در زمان مدیرعاملی علی فتح الله زاده و با حمایت های شهردار وقت منطقه 5 در خاتمهی بلوار فردوس غرب سابق که حالا به نام بولوار ناصر حجازی تغییر نام داده احداث و مدتی نیز تمرینات این تیم در این استادیوم کوچک برگزار گردید. کج سلیقگی ها، سوءمدیریت ها و گاهی نیز حسادت ها کار را به نقطه ای رساند که کمپ به کلی برای استفاده تیم بلا استفاده ماند و تخریب زمین چمن آن نیز مزید بر علت شد تا تمرینات استقلال از نقطه ای به نقطه دیگر شهر منتقل گردد و یک آوارگی منزجرکننده باشگاه را فرا بگیرد. وضعیتی که هنوز هم باشگاه را آزار می دهد و حتی احمد سعادتمند نیز در تازه ترین صحبت های خود به این دغدغه بزرگ اشاره و گفته: وظیفه ام است هرچه زودتر محل تمرین تیم را معین کنم. کمپ حجازی اما با استناد به صحبت های اخیر دکتر علیرضا صالح، رئیس سازمان خصوصی سازی، 3هزار میلیارد تومان ارزش گذاری شده تا در فرایند واگذاری -اگر به خاتمه برسد که برسر آن بحث مفصل است- به خریداران واگذار گردد. اظهارات اخیر صالح که صراحتاً از این سرمایه بزرگ پرده برداشت احمد سعادتمند را هم وسوسه نموده تا در کوران مدیریت باشگاه استقلال پیگیری به جهت اخذ سند کمپ را در اولویت کاری خود قرار دهد تا استقلال به طور رسمی صاحب ثروتی چشمگیر و بزرگ گردد. سعادتمند در این راستا می گوید: به طرفداران استقلال قول می دهم سند کمپ حجازی را که جزو دارایی های باشگاه محسوب می گردد حداکثر تا 6 ماه آینده بگیرم. ما برای ورود به بورس و خاتمه واگذاری احتیاج مبرم به چنین اسنادی داریم تا میزان دارایی های باشگاه استقلال را بالا ببریم.

اظهارات سعادتمند در این راستا نشان می دهد موانع موجود برای دریافت سند کمپ حجازی برداشته شده و حتی این احتمال وجود دارد که در زمان کمتری کمپ حجازی به طور رسمی در میان دارایی های باشگاه استقلال قرار بگیرد. انتقال قطعی سند به نام باشگاه استقلال بدون شک دغدغه های همیشگی ناشی از فقدان زمین تمرین را از این باشگاه مردمی دور خواهد نمود و خانه به دوشی همیشگی را خاتمه خواهد بخشید. حال که دولت نیز عزمی پایدار در راستای بازگرداندن دارایی های باشگاه استقلال دارد بد نیست گذری به دیگر دارایی ها نیز انداخته و آنها را نیز به صاحب اصلی اش باشگاه استقلال بازگردانند. گرچه بعد از انقلاب تنها همین کمپ بود که با همت فتح الله زاده و دوستانش برای استقلال ساخته شد اما باشگاه استقلال پیش از انقلاب نیز املاکی داشت که اگر دوباره به این باشگاه بازگردد باید لقب ثروتمندترین باشگاه آسیا را نیز جلوی نام این باشگاه قرار داد.

واعظ: کمپ متعلق به استقلال نیست

در حالی که رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام نموده کمپ حجازی به زودی به استقلال تعلق خواهد گرفت و سعادتمند نیز اعلام نموده به زودی سندش را خواهد گرفت، اما واعظ آشتیانی همچنان مدعی است این کمپ به استقلال تعلق ندارد. او در مصاحبه ای گفته: باشگاه استقلال مالک کمپ حجازی نیست! در سال 90 فتح الله زاده گفت من شش ماهه سند این کمپ را می گیرم و تا امروز که 9 سال گذشته و هنوز اتفاقی نیفتاده است. شاید هم به نوعی ماجرای کمپ مرحوم حجازی نوعی مانور و وعده انتخاباتی برای مدیران شده است. اما باز هم می گویم استقلال مالک این کمپ نیست. جالب است در سال 92 استعلامی که از اداره کل تربیت بدنی استان تهران درباره حقوق باشگاه استقلال نموده بودند اداره کل جواب داد استقلال تنها صاحب اعیانی یا هرچه که در آنجا ساخته، به حساب می آید. ضمن اینکه نباید فراموش کنیم این زمین متعلق به سازمان تربیت بدنی نبوده که بخواهد واگذار کند بلکه متعلق به سازمان زمین شهری است. آقای حناچی شهردار تهران که در سال 93-92 معاون مسکن و شهرسازی بود بیان نمود زمین این کمپ متعلق به سازمان زمین شهری است.

منبع: ایران ورزشی

به "کمپ حجازی سرمایه 3 هزار میلیاردی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمپ حجازی سرمایه 3 هزار میلیاردی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید