بازی رایانه ای و کنسول بازی

دراگونز داگما 1 در یکی از تاریک ترین دوران کپ کام عرضه شد

تقریبا 12 سال پس از اینکه هیدکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان بازی دراگوانز داگما (Dragons Dogma)، این اثر را روی پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه کرد، نسخه دوم از راه رسیده است. از زمانی که نسخه اول عرضه شده، کمپانی کپ کام (Capcom) اسپین آف ها، نسخه ای پیشرفته و پورت...

7 فروردین 1403

معرفی انیمه سریالی Tekken: Bloodline

پس از ساخت 9 بازی اصلی در فرنچایز تکن (Tekken) و بعلاوه هشت بازی نسخه فرعی، سه فیلم لایو اکشن، دو انیمیشن سینمایی و چندین کتاب کمیک، فرنچایز تکن همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد و به تازگی نیز انیمه سریالی تکن: بلادلاین (Tekken: Bloodline) ساخته شده است که در...

23 مرداد 1401

نقدها و نمرات بازی FIFA 22 منتشر شد؛ بهترین فیفای چند سال اخیر

از آنجایی که در آستانه عرضه بازی FIFA 22 هستیم، بسیاری از منتقدان این فرصت را در اختیار داشته اند که کمی زودتر این بازی را تجربه و نظر خود را درباره بزرگ ترین بازی ورزشی سالیانه شرکت الکترونیک آرتس بیان کنند.

26 تیر 1401

قیمت نسخه Anniversary Edition اسکایریم اعلام شد؛ ارتقا رایگان نیست

بازی اسکایریم به آخرین نسخه خود در هفته آینده به روزرسانی خواهد شد. این نسخه که Anniversary edition نام دارد دهمین سالگرد انتشار این بازی را جشن خواهد گرفت. قبل از عرضه رسمی این نسخه بتسدا اطلاعات بسیاری از آن منتشر کرده است. حال قیمت نسخه Anniversary Edition نیز اعلام...

20 تیر 1401

الکترونیک آرتز در پی فروش شرکت است؛ مذاکرات اجرا شده اند

این روزها تصاحب یا ادغام شرکت ها و بلعیدن استودیوها و شرکت های کوچک تر به وسیله شرکت های بسیار بزرگ به یک اتفاق رایج در این صنعت و دیگر صنعت ها تبدیل شده است. مایکروسافت با یک قرارداد نزدیک به 70 میلیارد دلار شرکت اکتیویژن بلیزارد را خریداری کرد، دیسکاوری...

11 تیر 1401

یوبی سافت می خواهد سری اسپلینتر سل را هم به زعم خود مدرن کند

شعبه تورنتو شرکت یوبی سافت که وظیفه توسعه بازی اسپلینتر سل تازه را بر عهده دارد، می خواهد بازیکنان تازهی را به این مجموعه بازی قدیمی جذب کند و در عین حال مطمئن گردد که به هسته اصلی بازی های قبلی وفادار بماند و هواداران سم فیشر را خرسند کند.

6 بهمن 1400

تمجید ویژه و احساسی سرمربی تیم ملی از امیری، بابت حسینی ناراحت شدم

به گزارش خبرنگاران، علت انتخاب دروازه بان و مدافعان تیم ملی ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر از سوی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی تشریح شد. باوجود اینکه انتقاداتی به بازی کردن صادق محرمی و حتی احسان حاج صفی وارد شده بود، اما اسکوچیچ تمام قد...

27 تیر 1400

آیا سیستم امتیازدهی هنوز اهمیت دارد؟ ، جعبه ابزار بازی سازان (70)

چند سالی می شود که کانال یوتیوب جعبه ابزار بازی سازان (Game Makers Toolkit) در ویدئوهایی کوتاه و آموزنده به بررسی و توصیف جنبه های مختلف بازی های ویدئویی و مفاهیم مربوط به این حوزه می پردازد. من تصمیم گرفتم محتوای این ویدئوها را با کمی تصرف و منطبق کردن آن با مدیوم...

18 خرداد 1399

الکترونیک آرتز به استیم بازمی گردد

شرکت بازی سازی الکترونیک آرتز پس از سال ها می خواهد دوباره بازی های خود را روی استیم عرضه کند و اساسا به این پلتفرم بازگردد.

28 آذر 1398

عصر امپراطوری 2 بازسازی شده و با کیفیت بالاتر، پاییز امسال عرضه می شود

مایکروسافت در کنفرانس خود در مراسم E3 2019 بیان نمود که بازی Age of Empires II: Definitive Edition پاییز امسال از طریق استیم و فروشگاه مایکروسافت برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.

11 مرداد 1398

هزینه نیم میلیارد دلاری برای تولید گران ترین بازی ویدئویی

مایکروسافت قصد دارد برای تولید نسخه جدید بازی هالو رقم بی سابقه 500 میلیون دلار را هزینه کند تا عنوان سازنده گران قیمت ترین بازی ویدئویی تاریخ را از آن خود کند.

13 تیر 1398

نبرد بگوویچ با قاتلان سرخ پوشان پاکدشت

هفته بیستم لیگ دسته یک با انجام هفت بازی امروز (پنجشنبه) برگزار می گردد.

11 خرداد 1398

ناظم الشریعه: بازیکنان باید با انگیزه و تمرکز بالا تمرینات خود را انجام دهند

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ملی پوشان بدانند که عملکرد و انگیزه شان در بازی های لیگ یکی از مواردی است که باعث می گردد به اردوهای تیم ملی دعوت شوند.

6 خرداد 1398

خلعتبری، یک امضا تا ذوب آهن

مذاکره ها صورت گرفته و از اصفهان خبر می رسد که خلعتبری ظرف روزهای آینده به این شهر می رود تا قرارداد خود را با ذوب آهن امضا کند و به صورت رسمی عضو این تیم گردد. تیمی که او خاطره های شیرینی همراهش دارد.

31 اردیبهشت 1398

قدوس: هر روز قوی تر می شویم

هیچ بازی آسان نیست اما ما سعی می کنیم هر بازی را برنده شویم. 2 روز دیگر با یمن بازی داریم و باید فعلا به این تیم فکر کنیم.

30 اردیبهشت 1398

گام آخر پویندگان در دسته برتر فوتسال بانوان

نماینده فوتسال بانوان فارس با لشکری از مصدومین راهی کرمان شد.

28 اردیبهشت 1398

جام جهانی باشگاه ها 2018، بیل آقای گل مشترک و صاحب عنوان بهترین بازیکن جام شد، یورنته برترین بازیکن فینال نام گرفت

گرت بیل عنوان بهترین بازیکن پانزدهمین دوره جام جهانی باشگاه ها را تصاحب کرد.

21 اردیبهشت 1398

رفعتی: ابلاغ رسمی داوران زمانی رسمیت دارد که روی سایت فدراسیون فوتبال قرار بگیرد، فغانی یکی از سرمایه های ملی است

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال می گوید که ابلاغ رسمی داوران برای قضاوت در مسابقات زمانی رسمیت پیدا خواهد نمود که روی سایت فدراسیون قرار بگیرد.

16 اردیبهشت 1398

ساسان انصاری: روی اتفاق گل زدیم و گل خوردیم

هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید دیدار تیمش برابر پرسپولیس وابسته به اتفاقات بود.

15 اردیبهشت 1398
تعداد: (23)