امیر حیدری: نرم افزار ارزیابی هوشمند اشراف فرماندهی نزاجا عملیاتی شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ نت مالزی، نرم افزار ارزیابی هوشمند اشراف راهبردی فرماندهی نزاجا (سپهبد های اخلاص) با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

امیر حیدری: نرم افزار ارزیابی هوشمند اشراف فرماندهی نزاجا عملیاتی شد خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ نت مالزی، نرم افزار ارزیابی هوشمند اشراف راهبردی فرماندهی نزاجا (سپهبد های اخلاص) با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

در این مراسم امیر گلکاریان رئیس دبیرخانه اشراف نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از نرم افزار هوشمند اشراف راهبردی فرماندهی نزاجا که با نام سپهبد های اخلاص نامگذاری و با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی و عملیاتی شد، گفت: موضوع ارزیابی از جمله مهمترین مولفه اشراف فرماندهی معظم کل قوا در سطح نیرو های مسلح است، به این معنی که پس از ارزیابی نهایی یگان ها، مدیریت فرماندهان مورد سنجش قرار می گیرد.

وی با اشاره به راهبرد نیروی زمینی ارتش در مورد هوشمندسازی مدیریت در این نیرو، اضافه کرد: ستاد هوشمند به معنی ستادی آینده نگر است که برای دستیابی به سه اصل راهبردی ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری در نیروی زمینی بسیار حائز اهمیّت است.

رئیس دبیرخانه اشراف نیروی زمینی ارتش تاکید نمود: موضوع اشراف که از تفکر خلاق و راهبردی فرماندهی معظم کل قوا است، یکی از محور های آن انتخاب نفرات و کارکنان برتر و شایسته در حوزه های مختلف است، نیروی زمینی ارتش به منظور تحقق عدالت محوری در انتخاب و شناسایی کارکنان نمونه، نرم افزار هوشمندی را با نام شهدا و سپهبد های اخلاص رونمایی و عملیاتی کرد.

امیر گلکاریان گفت: این نرم افزار هوشمند و راهبردی با ایده پردازی دبیرخانه اشراف فرماندهی نزاجا و به منظور برطرف آسیب ها در بازدید های میدانی، توسط متخصصین رسته رایانه نیروی زمینی ارتش طراحی، فراوری و عملیاتی شد.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از این نرم افزار قادر است هرگونه خطای انسانی را به حداقل برساند، زیرا ارزیابی را در لایحه های مختلفی مورد آنالیز قرار می دهد و اگر خطایی رخ دهد مجوز عبور به مرحله بعدی را نخواهد داد.

رئیس دبیرخانه اشراف نیروی زمینی ارتش در انتها ضمن اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی کاربران با این نرم افزار، گفت: ان شاالله به زودی استفاده از این نرم افزار را به یگان های تابعه تسرّی خواهیم داد تا به یک عملکرد و ارزیابی منسجم و مطلوب دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امیر حیدری: نرم افزار ارزیابی هوشمند اشراف فرماندهی نزاجا عملیاتی شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر حیدری: نرم افزار ارزیابی هوشمند اشراف فرماندهی نزاجا عملیاتی شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید