اخبار مجلس

دو حکم وزیر ارتباطات برای کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال

به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، عیسی زارع پور با صدور حکمی، محمد خوانساری معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران را به عنوان رئیس کمیته توسعه پلتفرم های دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات هوشمند در کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال...

26 اردیبهشت 1401

آنالیز ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری در جلسه آینده شورا

خبرگزاری خبرنگاران-سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آنالیز یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری و نیز آنالیز چهارمین و پنجمین صورتجلسه های کمیسیون نامگذاری در پنجاه و یکمین جلسه شورا اطلاع داد.

13 اردیبهشت 1401

نسل جوان و آینده داری در حال ورود به عرصه کشتی هستند

کمیل قاسمی یکی از آزادکاران اسبق تیم ملی کشتی ایران که افتخارات بزرگی را در عرصه دنیا و المپیک کسب نموده در مورد رقابت های قهرمانی کشتی به خبرنگاران گفت: من با حضور در سالن مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی گرگان برگزار گردید، شاهد مبارزات خوبی از سوی...

25 فروردین 1401

درخواست زارع پور از نمایندگان مجلس برای بودجه 1401

به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور امروز در مراسم افتتاح پروژه های شرکت مخابرات ایران نگاه دولت سیزدهم را به فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک فناوری راهبردی، یک نگاه فرصت ساز و ایجابی دانست که می تواند فرصتی برای ارتقای کارآمدی نظام اداری و تحول...

23 فروردین 1401

جدیدترین قوانین ویزای شینگن 2020

ویزای شینگن یکی از پرطرفدارترین ویزاها در دنیا محسوب می گردد. از ابتدای سال 2020 میلادی، قوانین صدور ویزای شینگن دچار تغییرات عمده ای شده است.

13 اسفند 1400

کدام خودرو ها مشمول مالیات می شوند؟

بر اساس لایحه بودجه 1401 خودرو های بالای یک میلیارد تومان شامل مالیات می شوند؛ بنابراین تقریبا تمامی خودرو های ایرانی معاف از مالیات هستند.

4 بهمن 1400

ارائه پیش نویس لایحه اصلاح قانون اجرای سیاست های اصل 44 به دولت

وزیر امور اقتصادی و دارایی در حاشیه نشست با فعالان تشکل های دانشجویی که به مناسبت 16 آذر روز دانشجو برگزار گشت، از تهیه پیش نویس لایحه اصلاح قانون اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی خبر داد.

22 دی 1400

تشنگی مشهد با دو طرح آبی تازه برطرف می گردد

استاندار خراسان رضوی گفت: گرفتن بخشی از سهمیه آب ترکمنستان و تسریع در عملیات احداث سد شوریجه از برنامه های تازه وزارت نیرو است.

11 دی 1400

تشکیل کارگروهی در کمیسیون بهداشت برای بررسی مسائل پرستاران

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی برای بررسی مسائل پرستاران خبر داد.

23 شهریور 1400

شکست آمریکا در تحریک کشورهای شرق آسیا علیه چین با پول

گاردین در مقاله ای ناتوانی آمریکا در جلب نظر کشورهای حاضر در جزایر اقیانوس آرام برای پیوستن به ائتلاف ضد چین باوجود صرف هزینه های بسیار مورد تحلیل و آنالیز قرار داده است.

21 شهریور 1400

لایحه معروف به رومینا به مجلس رسید

خبرنگاران- معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از فرستادن لایحه معروف به رومینا به مجلس اطلاع داد.

18 مرداد 1400

انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت : عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی توسط 6 اکیپ ثابت و سیار در سطح شهر در دو شیفت صبح و عصر در حال اجرا است.

2 خرداد 1400

تقدیم لایحه تعیین جایگاه قانونی فدراسیون های ورزشی آماتوری به مجلس

تهران (پانا) - معاون امور مجلس ریاست جمهوری از تقدیم لایحه تعیین جایگاه قانونی فدراسیون های ورزشی آماتوری به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

1 خرداد 1400

تصمیم مهم دولت درباره ارز و پروانه های صادراتی

خبرنگاران : معاون فنی گمرک ایران مصوبات ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در راستای پشتیبانی از تولید را اعلام کرد.

18 اردیبهشت 1400

راه اندازی سه کشتارگاه مرغ در سیستان و بلوچستان

خبرنگاران/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای تامین نیاز مرغ استان و جلوگیری از کمبود سه کشتارگاه مرغ در استان راه اندازی شده و یک کشتارگاه دیگر نیز در حال ساخت است.

1 اردیبهشت 1400

پرونده دخل و خرج دولت در سال آینده بسته شد

نمایندگان مجلس در جلسه نوبت سوم امروز (شنبه) و در سرانجام بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1400، ماده واحده، جداول، ردیف ها و اجزای لایحه بودجه 1400 را به شرح زیر تصویب کردند.

30 فروردین 1400

امیر حیدری: نرم افزار ارزیابی هوشمند اشراف فرماندهی نزاجا عملیاتی شد خبرنگاران

نرم افزار ارزیابی هوشمند اشراف راهبردی فرماندهی نزاجا (سپهبد های اخلاص) با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش رونمایی شد.

16 فروردین 1400

احتمال پرداخت سود سهام عدالت تا قبل از خاتمه سال

تهران (پانا) - وزیر امور مالی و دارایی اطلاع داد علی رغم پیش بینی ها مبنی بر صادرات غیرنفتی سال جاری تا حدود 27 میلیارد دلار؛ اما تا شب گذشته صادرات غیرنفتی 33 میلیارد و 400 میلیون دلار بوده است.

14 فروردین 1400

پاسخ نوبخت به یک شایعه علیه دولت

خبرنگاران : با توجه به طرح شایعاتی در مورد فرایند تخصیص اعتبار 120 میلیارد تومانی برای خرید ساختمان دانشکده فناوری های نوین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و اعلام رییس سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر اینکه پس از پیگیری های این سازمان محل تخصیص...

22 آذر 1399

رسولی: نیازی به تشکیل سازمان برای مدیریت آب سطحی نیست

تهران (پانا) - خزانه دار شورای شهر تهران گفت در شرایطی که خود وزارت نیرو آب کشور را در قالب شرکت مدیریت می نماید، چطور به شهرداری پیشنهاد تشکیل سازمان می دهد.

18 آذر 1399
تعداد: (40)