انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی

به گزارش وبلاگ نت مالزی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت : عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی توسط 6 اکیپ ثابت و سیار در سطح شهر در دو شیفت صبح و عصر در حال اجرا است.

انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی

به گزارش از ، غلامرضا شهبازی مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه در مورد تمهیدات اندیشیده شده برای ناوگان حمل و نقل عمومی در شرایط قرمز کرونایی، گفت : عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی توسط 6 اکیپ ثابت و سیار در سطح شهر در دو شیفت صبح و عصر در حال اجرا است.

او گفت : اکیپ ثابت با توجه به حجم مسافر و تردد خودرو ها در میدان آزادی و ترمینال شماره یک اتوبوسرانی مستقر هستند و ضمناً عملیات ضدعفونی برای ناوگان اتوبوسرانی بعد از هر سرویس درون شهری انجام و بازسین سازمان هم از ورود مسافران بدون ماسک جلوگیری می نمایند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه اضافه کرد: با توجه به شدت ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت امور شهروندان از رانندگان و مسافران تقاضا داریم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی علی الخصوص استفاده از ماسک در سفر های درون شهری همچنان توجه ویژه داشته باشند.

او در مورد نرخ جدید کرایه اتوبوس های داخل شهری و تاکسی، اضافه کرد: فعلا در سال جدید افزایش نرخی اعلام نشده است.

شهبازی ادامه داد: افزایش نرخ در قالب لایحه به شورای اسلامی شهر ارسال شده که ان شاءالله پس از تصویب و ابلاغ به سازمان حتما اطلاع رسانی می گردد، لذا از رانندگان تقاضا داریم که تا زمان اعلام رسمی افزایش نرخ از سوی سازمان، افزایش خودسرانه نداشته باشند.

او گفت: شهروندان می توانند نقدها و پیشنهادات خود را در این خصوص با تلفن گویایی 133 و یا شماره تماس های 38246565 و 38211948 اطلاع رسانی نمایند .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام عملیات ضدعفونی و گندزدایی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید