آنالیز ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری در جلسه آینده شورا

به گزارش وبلاگ نت مالزی، خبرگزاری خبرنگاران-سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از آنالیز یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری و نیز آنالیز چهارمین و پنجمین صورتجلسه های کمیسیون نامگذاری در پنجاه و یکمین جلسه شورا اطلاع داد.

آنالیز ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری در جلسه آینده شورا

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نت مالزی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری پنجاه و یکمین جلسه شورا اظهار کرد: این جلسه در روز یکشنبه پانزدهم اسفندماه 1400 از ساعت 8:45 لغایت 12 در محل تالار شورا برگزار می گردد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: این جلسه با آنالیز یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به ارائه لایحه ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری شروع خواهد شد.

وی در ادامه بیان نمود: بعلاوه در این جلسه لایحه اصلاحیه ماده پنجم اصلاحی مصوبه بسته محرک در شرایط سخت مالی و نیز در شرایط بحرانی ناشی از توسعه ویروس کرونا آنالیز خواهد شد.

نادعلی اضافه نمود: در این جلسه آنالیز نرخ بهره برداری از خدمات مجموعه های سازمان ورزشی شهرداری تهران و برگزاری مجمع عمومی فوق العاده شرکت واحد اتوبوس رانی تهران و حومه و آنالیز لایحه معرفی یک نفر کارشناس خبره با تخصص لازم و سوابق جهت عضویت در شورای فنی شهرداری تهران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید نمود: بعلاوه صورتجلسه های چهارم و پنجم کمیسیون نامگذاری نیز در این جلسه آنالیز خواهند شد.

وی ادامه داد: در این جلسه یک مورد پرونده پلاک ثبتی با عنایت به نامه شعبه اول اجرای احکام دیوان عدالت اداری و اصلاحیه تبصره سوم ماده 7 آیین نامه اجرایی ماده یکم قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و توسعه فضای سبز آنالیز می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آنالیز ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری در جلسه آینده شورا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز ایجاد درگاه واحد صدور مجوزهای شهرداری در جلسه آینده شورا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید