تخصیص 80 میلیارد برای پروژه های اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ نت مالزی، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان گفت: از سال 95 تا انتهای سال 98 از محل منابع استانی 172 میلیارد تومان بابت اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی با تخصیص 80 میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

تخصیص 80 میلیارد برای پروژه های اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان

مهرداد عرب اول در مورد موضوعات مربوط به اقتصاد مقاومتی گفت: در سال 98 چهار جلسه اقتصاد مقاومتی با 26 مصوبه و 27 پروژه مصوب در حوزه اقتصاد مقاومتی داشته ایم که بالاترین این پروژه ها مربوط به بخش های کشاورزی و شیلات، زیربنایی و حمل و نقل بود.

وی اضافه کرد: در بخش کشاورزی که پتانسیل ها و ظرفیت های مناسبی در استان وجود دارد، در راستای تحقق پروژه های اقتصاد مقاومتی اصلاح و نوسازی باغات خرما، پرورش شترمرغ، پرورش گیاهان دارویی، پرورش ماهی در قفس و رونق فراوری محصولات گرمسیری از مهمترین پروژه های تحقق یافته در استان بود.

وی از افزایش سطح زیر کشت خرمای استان و افزایش تعداد صندلی های بهداشتی پرورش شتر نیز در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی نام برد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خاتمه گفت: تعداد پروژه های مصوب سیستان و بلوچستان در بخش اقتصاد مقاومتی به 44 پروژه افزایش پیدا نموده که بیش ترین این طرح ها مربوط به بخش کشاورزی، شیلات، طرحهای زیربنایی و تامین منابع آب است.

وی اضافه کرد: در سال جهش فراوری نیز بر اساس دستورالعمل سازمان برنامه و بودجه کشور، با برگزاری جلسه استانی 132 پروژه برای استان مصوب شد که برای آنالیز به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال شده است که بیشتر این طرح ها در حوزه صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری، آب، زیربناها و طرحهای تملک دارایی می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تخصیص 80 میلیارد برای پروژه های اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص 80 میلیارد برای پروژه های اقتصاد مقاومتی سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید