ترمیم و نصب 10هزار علائم ترافیکی در منطقه17

به گزارش وبلاگ نت مالزی، شهردار منطقه17 از بازسازی و نصب بیش از 10هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در امسال اطلاع داد.

ترمیم و نصب 10هزار علائم ترافیکی در منطقه17

به گزارش وبلاگ نت مالزی، رضا شنگی با بیان اینکه درحال حاضر بیش از 30هزار تابلو، علائم عمودی، ایمنی و ترافیکی در سطح منطقه وجود دارد، اضافه نمود: این علائم شامل انواع تابلوهای راهنمایی مسیر، اخباری، انتظامی، هشداری و بعلاوه اقلام ایمنی از قبیل جدانماینده های پلاستیکی و بتنی، بشکه ترافیکی، گاردریل، استوانه ارتجاعی، نیوجرسی و سرعتگیر است.

وی ادامه داد: تمامی این تجهیزات به صورت استاندارد هستند و بنابه احتیاج معابر جانمایی و نصب شده اند که منجر به آگاهی و هشدار رانندگان، بعلاوه مشخص مسیر خودروها می گردد.

شهردار منطقه17 با بیان اینکه برای نگهداشت این علائم و تجهیزات، معاونت حمل و نقل و ترافیک به حضور و گشت زنی 2اکیپ اجرایی در نواحی و بزرگراه ها اشاره نمود و ادامه داد: این تیم ها به صورت مستمر همراه با ناظران و کارشناسان درحال رصد معابر، تقاطع ها و ... هستند و درصورت احتیاج و بروز هرگونه نقص و فقدان علائم شامل تصادف، سرقت، فرسوده شدن و... نسبت به تهیه اقلام تازه و نصب آن در محل های مورداحتیاج اقدام می نمایند.

شنگی اضافه نمود: طی 2سال گذشته تصادف های منجربه فوت در این منطقه کاهش داشته که یکی از دلایل مهم این موضوع، به روزرسانی و نگهداشت مستمر علائم عمودی ترافیک است که هرروز درحال انجام است. به همین منظور، به طور میانگین در طی سال بیش از 10هزار عدد علائم و تجهیزات ایمنی در منطقه بازسازی و نصب مجدد می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترمیم و نصب 10هزار علائم ترافیکی در منطقه17" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترمیم و نصب 10هزار علائم ترافیکی در منطقه17"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید