درخواست از مصرف کنندگان عظیم برق برای کاهش 10 درصدی مصرف

به گزارش وبلاگ نت مالزی، شرکت برق منطقه ای تهران از مصرف کنندگان عظیم برق مثل کارخانجات خودروسازی، فولادی ها و سیمانی ها خواست مصرف برق خود را 10 درصد کاهش دهند تا در مصرف سوخت نیروگاه ها صرفه جویی گردد.

درخواست از مصرف کنندگان عظیم برق برای کاهش 10 درصدی مصرف

به گزارش گروه مالی وبلاگ نت مالزی به نقل از وزارت نیرو، شرکت برق منطقه ای تهران، بر اساس ابلاغ شرکت توانیر مبنی بر محدودیت های ایجاد شده در تأمین سوخت نیروگاه های کشور در طول زمستان امسال و به منظور جلوگیری از بروز هرگونه مشکل در تأمین برق شبکه سراسری، طی نامه ای از مشترکان فوق توزیع خود خواست با کاهش حداقل 10 درصدی انرژی مصرفی روزانه خود به صورت شناور در این امر ضروری همکاری نمایند.

بختیار ظهوری زنگنه، معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای تهران بر همین اساس طی نامه ای از مشترکان عظیم این شرکت از جمله صنایع عظیم فولاد، سیمان، خودروسازی و … به عنوان مراکز عمده مصرف انرژی، ضرورت مدیریت و کاهش بار مصرفی خویش در طول زمستان امسال را خواهان شد.

در این نامه آمده است: مشترکان یاد شده به منظور کاهش حداقل 10 درصدی انرژی مصرفی روزانه خود در طول هر یک از روز های دی ماه امسال و به صورت شناور بر اساس جدول ارسالی اقدام نمایند. نتایج همکاری مشترکان به شرکت توانیر ارسال می گردد و پاداش در نظر گرفته شده همکاری در این طرح نیز محاسبه و متعاقباً پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "درخواست از مصرف کنندگان عظیم برق برای کاهش 10 درصدی مصرف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست از مصرف کنندگان عظیم برق برای کاهش 10 درصدی مصرف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید