رسولی: نیازی به تشکیل سازمان برای مدیریت آب سطحی نیست

به گزارش وبلاگ نت مالزی، تهران (پانا) - خزانه دار شورای شهر تهران گفت در شرایطی که خود وزارت نیرو آب کشور را در قالب شرکت مدیریت می نماید، چطور به شهرداری پیشنهاد تشکیل سازمان می دهد.

رسولی: نیازی به تشکیل سازمان برای مدیریت آب سطحی نیست

سید حسن رسولی خزانه دار شورا در جریان رسیدگی به یک فوریت لایحه تاسیس سازمان مدیریت آبهای سطحی در دویست و چهل و هفتم جلسه شورای شهر بیان نمود: متولی اصلی این مسئله در سطح ملی وزارت نیرو است.

رسولی گفت: چطور مجموعه ای که در سطح ملی به صورت شرکت است، به شهرداری توصیه می نماید که سازمان ایجاد کند. مسئولیت شرکت و سازمان بر خلاف چیزی است که اعلام شد.

خزانه دار شورا مطرح نمود: در شرایط فعلی که در تحریم هستیم، تنها شرکت ها هستند که به دلیل ماهیت حقوقی می تواند از یاری های نهادهای بین المللی استفاده نمایند. مثل بانک توسعه اسلامی که برای همه پروژه های زیست محیطی وام بلاعوض می دهد یا بانک جهانی که برای شبکه جمع آوری آب های سطحی تهران تسهیلات داده است. از مدیران شهرداری تعجب می کنم و احساس میکنم در ارتباط با مدیریت شهرداری کاملا دچار بلاتکلیفی هستند.

وی گفت: در خصوص طراحی ساخت وسازه اگر امکانات نداریم، پس سازمان مهندسی و مشاوره یا معاونت عمرانی چه کار می نماید. خواهش می کنم به توان کارشناسی شورا احترام بگذارید و از آوردن چنین لوایح خودداری کنید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رسولی: نیازی به تشکیل سازمان برای مدیریت آب سطحی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسولی: نیازی به تشکیل سازمان برای مدیریت آب سطحی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید