میهایلوویچ: سرطان خون نمی تواند مرا از پای درآورد، کلی گریه کردم اما کسی حق ندارد برایم دلسوزی کند

به گزارش وبلاگ نت مالزی، فوتبال جهان- سرمربی تیم فوتبال بولونیا در یک کنفرانس خبری از ابتلایش به بیماری مهلک سرطان خون پرده برداشت.

میهایلوویچ: سرطان خون نمی تواند مرا از پای درآورد، کلی گریه کردم اما کسی حق ندارد برایم دلسوزی کند

به گزارش وبلاگ نت مالزی، پس از اعلام ابتلای سینیشا میهایلوویچ، سرمربی صرب تیم فوتبال بولونیا به یک بیماری سخت و کناره گیری او از سمتش، این ستاره سابق فوتبال یوگسلاوی در یک کنفرانس خبری، بیماری اش را سرطان خون نامید و درباره احساساتش سخن گفت.

او در این باره گفت: این کنفرانس به درخواست خودم برگزار گردید و چون مایل بودم حریم خصوصی ام حفظ گردد، خواستم اولین نفری باشم که به شما و البته بازیکنان تیمم این خبر را اطلاع می دهم؛ حتی اگر کسی برای فروش 200 شماره بیش تر از روزنامه اش، بخواهد رفاقتی 20 ساله را از بین ببرد. من سرطان خون دارم. ترسی از مریضی ندارم و به آن احترام می گذارم. می خواهم با آن مقابله کنم، و با سینه ای ستبر، با بیماری چشم در چشم شوم؛ کاری که همواره نموده ام. شاید همه تصور می کردید آخرین نفری که فکرش را می کردید مریض گردد، من بودم. قوی هستم و می خواهم با این بیماری مبارزه کنم. 28 فوریه آزمایشاتی داشتم و همه چیز آن زمان نرمال و عادی بود. امیدوارم بعد از پیروزی در این نبرد، بتوانم درباره آن با شماها حرف بزنم. متأسفانه زندگی چیزی به من نداد و برای هرچیزی که داشتم جنگیدم، مقابل این یکی هم خواهم جنگید.

او در ادامه اضافه نمود: سخت ترین بخش کار، پنهان کردن این بیماری از همسرم بود. من تب داشتم و او می دانست هیچ چیزی مانع رفتن من به تمرینات پیش فصل نمی گردد. سعی کرد مرا باور کند. به او گفتم تب داشتم. در آزمایش معین شد سرطان خون دارم. وقتی آگاه شدم، ضربه سختی خوردم. روزها نشسته بودم و گریه می کردم. این اشک ها به خاطر ترس نیست. نمی توانم صبر کنم تا به بیمارستان بروم و جنگم را آغاز کنم. حریف سختی است اما می توان شکستش داد. این را برای بازیکنانم شرح دادم. یک کنفرانس با هم داشتیم و کمی گریه کردم. برای آن ها شرح دادم باید حمله کنم و برای پیروزی جلو برویم. اگر عقب بنشینیم و برای دفاع کوشش کنیم، خیلی زود حذف می شویم. باید از تاکتیک هایم در این جنگ هم استفاده کنم و مطمئنم، بدون شک در این جنگ پیروز خواهم شد.به خاطر خانواده ام پیروز می شوم؛ به خاطر بچه هایم و تمام کسانی که دوستم دارند. 700-600 پیغام دریافت نموده ام اما عذرخواهی می کنم که نتوانستم پاسخ دهم زیرا می خواستم کمی تنها باشم و افکار منفی را از خودم دور کنم. حالا آماده ام تا جنگ را آغاز کنم.

سرمربی صرب در انتها اضافه نمود: می خواهم از بولونیا، از رئیس تا کارکنان تشکر کنم که نشان دادند همه ما اینجا یک خانواده هستیم و چقدر مرا دوست دارند. این برایم خیلی مهم بود زیرا به بازیکنانم گفتم ما این جنگ را می بریم. من در چند روز اخیر گریه کردم اما نمی خواهم مردم سراغم بیایند و برایم گریه نمایند و احساس دلسوزی نمایند. هیچکس نباید برای من دلسوزی کند. من خوبم. احساسات شما از عشق می آید. پدرم بر اثر سرطان فوت شد و بنابراین من به طور مرتب آزمایش می دادم. اگر آزمایش نمی دادم ، یک سال دیگر هم متوجه نمی شدم. هیچ کدام از ما نباید فکر کنیم هرگز بیمار نمی شویم. بنابراین اگر به عنوان یک آدم معروف به سمت درمان سرطان می روم، امیدوارم سایرین هم برای آزمایش به بیمارستان بروند. باید آماده باشند و بدانند این برای هرکسی پیش می آید.از هر جهت سالم بودم و حالا اینجا هستم. در یک لحظه، زندگی شما عوض می گردد و در یک ثانیه همه چیز تغییر می نماید. اگر سرطان زودتر تشخیص داده گردد و آماده باشید، درمان آن خیلی بهتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "میهایلوویچ: سرطان خون نمی تواند مرا از پای درآورد، کلی گریه کردم اما کسی حق ندارد برایم دلسوزی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میهایلوویچ: سرطان خون نمی تواند مرا از پای درآورد، کلی گریه کردم اما کسی حق ندارد برایم دلسوزی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید